Cine este un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat este un rol de agent, care oferă agenților acces deplin la toate tichetele. Aceștia pot gestiona totul fără nicio restricție, deoarece nu sunt limitați la un anumit grup sau organizație. În LiveAgent se numește Administrator. Un administrator poate gestiona totul și, de asemenea, poate configura sistemul.
Frequently Asked Questions
Cum se definește un agent nerestricționat?
Un agent nerestricționat este un agent care are acces la toate tichetele disponibile în software-ul de servicii pentru clienți. Acest lucru înseamnă că agenții pot accesa toate tichetele. Orice grupuri specifice de tichete pot fi ascunse.
Ce permisiuni are un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat are acces la toate tichetele, adică nu există restricții. Astfel de agenți sunt utili în special la crearea de declanșatoare.
Puteți seta un agent nerestricționat în LiveAgent?
Agentul nerestricționat este disponibil în LiveAgent. Acest rol este vândut sub numele administratorului. Administratorul poate, printre altele, să gestioneze toate tichetele, precum și să configureze sistemul. Nu există restricții limitate doar la un anumit grup de tichete.
După ce ați aflat despre conceptul de agent nerestricționat, ar putea fi util să explorați și cum să gestionați reclamațiile clienților. Acest articol vă oferă sfaturi practice pentru a menține calmul și a îmbunătăți experiența clienților chiar și în situații dificile. De asemenea, puteți descoperi mai multe despre experiența clienților și importanța acesteia pentru succesul afacerii. Aflați cum să vă îmbunătățiți interacțiunile cu clienții și să le oferiți o experiență memorabilă. Dacă sunteți interesat de aspectele manageriale, articolul despre managerul de servicii pentru clienți oferă o perspectivă asupra rolului și responsabilităților acestuia. În plus, descoperiți avantajele serviciului automatizat pentru clienți și cum poate acesta eficientiza procesele de suport. În cele din urmă, dacă doriți să vă duceți serviciul pentru clienți la nivelul următor, vizitați pagina despre cum să îmbunătățiți serviciul pentru clienți. Veți găsi strategii eficiente pentru a oferi asistență de calitate și a menține satisfacția clienților la cote înalte.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"