Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Vedeți statistici utile despre Centrul de Asistență cu ajutorul funcției de analiză. Puteți monitoriza activitatea în baza de cunoștințe și în comunitate și puteți examina termenii de căutare din ultimele 30 de zile. De asemenea, vi se oferă numărul de articole și întrebări noi, vizualizări, voturi, abonamente și comentarii.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Analizele centrului de asistență reprezintă date utile pentru analize și rapoarte privind funcționarea centrului dvs. de asistență. Acestea vă permit să monitorizați activitatea clienților și a agenților. Datorită lor, puteți fi la curent cu ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează în cadrul serviciului de asistență pentru clienți al companiei dvs.
Cum funcționează analizele centrului de asistență?
Colectează date detaliate privind activitatea departamentului de servicii pentru clienți. Puteți afla cât de eficienți sunt agenții, câte solicitări tratează într-o oră sau într-o zi. De asemenea, puteți compara datele actuale cu datele istorice, ceea ce vă poate ajuta să evaluați dacă serviciul funcționează bine, mai bine sau poate, dintr-un anumit motiv, mai rău. De asemenea, vă permite să creați rapoarte care să rezume o anumită perioadă de activități ale echipei.
Puteți găsi analize ale centrului de asistență în LiveAgent?
LiveAgent oferă Analize ale Centrului de Asistență. Datorită acestuia, puteți monitoriza activitatea din baza de cunoștințe, analiza comunitățile, vizualiza termenii căutați în ultimele 30 de zile. În plus, aveți acces la numărul de articole noi, întrebări, voturi, abonamente și comentarii.
După ce ați înțeles importanța analizelor centrului de asistență, ar putea fi util să explorați cum să creșteți vânzările folosind LiveAgent. Aflați de ce îmbunătățirea serviciului pentru clienți poate influența pozitiv vânzările și cum instrumentele potrivite pot face diferența. De asemenea, descoperiți cum creșterea ratei de conversie poate fi realizată prin optimizarea interacțiunilor cu clienții și simplificarea procesului de plată. Încercați să vedeți cum serviciul de autoservire poate îmbunătăți experiența clienților, iar software-ul de autoservire de la LiveAgent poate fi soluția ideală. În cele din urmă, aruncați o privire asupra vederii de ansamblu asupra analizelor pentru a înțelege cum măsurătorile detaliate vă pot ajuta să luați decizii informate și să îmbunătățiți performanța afacerii.
Descoperă cum asistența online transformă relația cu clienții, oferind suport 24/7 prin multiple canale de comunicare. Află cum LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților, economisește costuri și asigură un avantaj competitiv. Vizitează pagina pentru a explora toate beneficiile și cum să îmbunătățești serviciile online!
Centru de asistență restricționat
Descoperiți cum centrul de asistență restricționat oferit de LiveAgent poate îmbunătăți eficiența serviciului clienți prin limitarea spam-ului și a notificărilor duplicate. Creșteți performanța și eficacitatea echipei dvs. fără a pierde legătura cu clienții. Încercați gratuit și explorați beneficiile utilizării acestei funcționalități esențiale!