Ce este API?
API este, de asemenea, numit interfață de programare a aplicației. Este o combinație de diverse protocoale, instrumente și coduri. API-ul este utilizat pentru crearea de aplicații software și pentru comunicarea între diferite segmente de software. Aceasta definește modul în care ele ar trebui să coopereze. Funcția API permite aplicațiilor să comunice între ele. Aduce dezvoltatorilor comenzi de bază pentru efectuarea operațiunilor obișnuite.
API sunt utilizate mai ales pentru inginerie software – dezvoltarea de aplicații sau integrarea de noi componente într-o structură existentă. API-urile oferă servicii inovatoare, deoarece o singură aplicație nouă poate schimba piața și poate afecta întreaga industrie.

Pentru a asigura securitatea, funcția API folosește un gateway API – o componentă software între o aplicație client și serviciile de backend. Securitatea este esențială atunci când utilizați o arhitectură de aplicație de microservicii, dacă ați adăugat instrumente de monitorizare și analiză sau dacă aveți API-uri monetizate.
Există trei politici de lansare API:
- Privat – numai pentru uz intern
- Public – la dispozitia publicului
- Partener – parteneriat cu anumite afaceri
LiveAgent folosește API de serviciu pentru a se conecta cu alte componente software și pentru a se integra cu alte sisteme. Verificați referința API completă a LiveAgent.
Take your help desk service to next level
LiveAgent offers multiple API actions. Try them out today!
Urmăriți un videoclip despre API
Vă recomandăm cu căldură să vizionați acest videoclip despre API pentru a obține o înțelegere cuprinzătoare a semnificației acestora în facilitarea comunicării fără întreruperi și a schimbului de date între sistemele software.

Dacă vrei să afli mai multe despre rolul API-urilor în îmbunătățirea serviciului pentru clienți, te invit să citești API Explicat. Aici vei găsi informații detaliate despre cum API-urile pot transforma interacțiunile cu clienții.
Pentru a explora cele mai bune instrumente CRM care pot amplifica experiența clienților, nu rata articolul despre CRM programe. Acesta îți oferă o listă cu cele mai eficiente programe pentru gestionarea relațiilor cu clienții în 2023.
Dacă ești interesat de integrarea software și cum poate aceasta îmbunătăți operațiunile tale, vizitează pagina despre baza de cunoștințe: șabloane pentru solicitarea integrării. Vei descoperi șabloane utile și răspunsuri la întrebările frecvente legate de integrare.
Pentru a înțelege cum să gestionezi volume mari de tichete de asistență, citește despre acțiuni în masă. Articolul explică beneficiile și aplicabilitatea acțiunilor în masă în biroul de asistență.
Dacă dorești să aprofundezi integrarea și beneficiile acesteia, pagina dedicată integrării îți va oferi informații valoroase despre cum să folosești integrarea pentru a-ți îmbunătăți serviciile.
În cazul în care te interesează cum să integrezi ProjectManager.com în fluxul tău de lucru, vizitează pagina despre ProjectManager.com. Aici vei găsi detalii despre integrarea platformei și utilizările acesteia în managementul proiectelor.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"