Ce este arhivarea?
Este disponibil un instrument excelent, care ajută la curățarea memoriei și la optimizarea unui software de birou de asistență. Prin Arhivare, datele și informațiile sunt transferate către un depozit rar utilizat. Este posibil să arhivați tichete și e-mailuri rezolvate sau închise după un anumit timp. Arhivarea rulează automat. De asemenea, ajută la separarea solicitărilor active și a celor arhivate. În LiveAgent puteți, de asemenea, să vă arhivați toate comunicările de pe rețelele sociale ca o comunicare Facebook sau Twitter în tichete.
După ce ați aflat despre arhivare, ar putea fi util să explorați șabloanele de comunicare elementare din baza de cunoștințe. Aceste șabloane vă pot ajuta să răspundeți eficient întrebărilor frecvente și să mențineți o voce consecventă a companiei. De asemenea, aflați cum filtrele de SPAM vă protejează căsuța poștală de mesaje nedorite. Aceste filtre sunt esențiale pentru a menține comunicarea curată și organizată. În plus, descoperiți cum widget-urile adaptabile în funcție de limbă pot îmbunătăți experiența utilizatorilor internaționali. Aceste widget-uri asigură o interacțiune personalizată cu clienții, indiferent de limba pe care o vorbesc. Dacă folosiți Helprace, s-ar putea să doriți să aflați cum să migrați la LiveAgent. Procesul de migrare este simplu și vă permite să experimentați toate beneficiile LiveAgent.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"