Ce este asistența în aplicație?
A menține clienții satisfăcuți este o parte vitală a oricărei afaceri de succes. Cu asistența din aplicație vă puteți ajuta clienții mai ușor. Aceștia nu mai trebuie să părăsească aplicația pentru a raporta o problemă.
Această funcție poate fi deosebit de utilă pentru clienții care utilizează o aplicație mobilă, în cazul în care, altfel, ar trebui să părăsească aplicația pentru a căuta o modalitate de a contacta echipa de asistență a companiei dvs.
Asistența în aplicație este asigurată printr-un buton de ajutor plasat în aplicație, care îi duce pe clienți la numeroase articole de asistență. Pentru ajutor suplimentar, se contactează un agent de asistență și se creează un tichet.
Frequently Asked Questions
Ce este asistența în aplicație?
Asistența în aplicație permite clienților să interacționeze cu echipa de asistență pentru clienți (sau cu roboții) chiar în cadrul aplicației. De cele mai multe ori, acest lucru este posibil datorită unei interfețe de comunicare care este similară cu modul de comunicare pe alte canale, cum ar fi Messenger sau WhatsApp. Astfel, este intuitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite utilizatorilor să fie implicați la momentul potrivit.
Cum să vă ocupați de asistența în aplicație?
Pentru a beneficia de asistență în cadrul aplicației, în primul rând, din punct de vedere tehnic, clientul trebuie să poată intra cu ușurință în aplicația în sine și apoi să ajungă la echipa de asistență. Aceasta trebuie să fie intuitivă și atractivă din punct de vedere vizual. Din punct de vedere al serviciului clienți, clientul ar trebui să primească un răspuns imediat care să îl ajute să își rezolve problema. Ar trebui, dacă este posibil, să nu transferați utilizatorul către alte mesagerii, ci să îl ajutați direct în aplicație.
De ce este importantă asistența în aplicație?
În fiecare zi, timpul pe care utilizatorii îl petrec pe dispozitive mobile crește, iar timpul pe care îl petrec accesând internetul prin intermediul desktopurilor scade. Din ce în ce mai mulți clienți comandă produse sau rezervă servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, motiv pentru care este atât de important ca aplicațiile să permită, de asemenea, un serviciu eficient pentru clienți. Nu ar trebui să trimiteți clientul la e-mail sau la opțiunea telefonică.
Dacă sunteți interesat de migrarea de la alte platforme de asistență, puteți explora mai multe informații despre migrarea de la Freshdesk și descoperi cum să beneficiați de o soluție completă pentru departamentul de asistență. De asemenea, puteți afla cum să faceți economii semnificative și să îmbunătățiți asistența pentru clienți.
O altă opțiune este să analizați procesul de migrare de la Helprace, pentru a vedea cum poate LiveAgent să vă ajute să experimentați instrumentele sale în acțiune. Serviciul pentru clienți este specialitatea noastră și vă poate oferi o experiență excelentă.
Dacă sunteți interesat de soluții de facturare, vizitați pagina despre gestionarea facturării. Aici veți găsi informații despre integrările de facturare și cum pot acestea să îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Pentru cei care doresc să migreze de la LeadDesk, pagina despre migrarea de la LeadDesk oferă detalii despre cum să vă creșteți economiile și rentabilitatea investiției. Aflați mai multe despre soluțiile de asistență de ultimă generație oferite de LiveAgent.
În cele din urmă, pentru o înțelegere mai bună a avantajelor unui helpdesk, vizitați pagina despre helpdesk. Aici veți descoperi cum poate un helpdesk să îmbunătățească satisfacția clienților și să sporească productivitatea agenților.
Descoperiți cum Asistența Open Source de la LiveAgent poate revoluționa serviciul clienți printr-un sistem de gestionare a tichetelor complet personalizabil și funcțional. Gestionați eficient solicitările din email, formulare de contact și chat live, totul într-o platformă unică. Încercați gratuit acum!
Descoperă cum asistența online transformă relația cu clienții, oferind suport 24/7 prin multiple canale de comunicare. Află cum LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților, economisește costuri și asigură un avantaj competitiv. Vizitează pagina pentru a explora toate beneficiile și cum să îmbunătățești serviciile online!