Ce este un tichet atribuit?
Tichetul este o comunicare între agent și clienți. Tichetele sunt create fără niciun proprietar. Este necesar să atribuiți tichetele reprezentantului clientului sau departamentului potrivit și să schimbați manual proprietatea. Aflați cine este responsabil pentru rezolvarea problemelor și întrebărilor și evitați orice probleme.
În LiveAgent puteți configura o atribuire automată a tichetelor unui reprezentant al clientului, după răspuns. Personalizați-vă propriile criterii, reguli și condiții în configurare și rulați-le automat.

Întrebări frecvente
Ce înseamnă un tichet atribuit?
Tichetul este principalul instrument de comunicare între agent și clienți. Atribuirea unui tichet înseamnă că tichetul trebuie să fie atribuit agentului sau departamentului corespunzător pentru a putea acționa asupra acestuia.
Cum puteți atribui tichetele folosind LiveAgent?
În LiveAgent puteți atribui tichete agentului corespunzător. Se poate întâmpla și automat după ce agentul răspunde clientului. Proprietarul unei anumite notificări poate fi, de asemenea, schimbat.
Alocarea tichetelor este automatizată?
LiveAgent are opțiunea de a atribui automat tichete. Acest lucru se întâmplă atunci când agentul în cauză răspunde clientului. De asemenea, puteți configura propriile criterii, reguli și condiții de configurare.
După ce ai aflat ce înseamnă un tichet atribuit, te-ar putea interesa să descoperi cum se gestionează un tichet deschis. Aici vei învăța despre rolul unui tichet deschis în suportul pentru clienți și cum să-l transformi într-unul rezolvat. De asemenea, poți explora beneficiile și metodele de distribuire automată a tichetelor în LiveAgent. Aceasta îți va arăta cum să economisești timp și să îmbunătățești satisfacția clienților prin automatizarea proceselor.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"