Ce sunt automatizările?
Automatizați sarcinile obișnuite din diferite cazuri în LiveAgent. Automatizarea (Regulile) este o caracteristică perfectă, care vă permite acest lucru. Este utilizată pentru crearea de fluxuri de lucru care ajută la rezolvarea rapidă și satisfăcătoare a cazurilor. Definiți un amestec de criterii și condiții și specificați o activitate pe care ar trebui să o facă această funcție. Puteți crea o automatizare pentru mai multe cazuri diferite. Este simplu.
O automatizare aduce multe avantaje și beneficii. Vă economisește timpul. În LiveAgent vă puteți crea automatizările personalizate.
Aflați mai multe despre Reguli (Automatizări) în LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul automatizări?
Automatizarea este un proces care vizează creșterea eficienței și eficacității muncii. Dacă sarcinile angajaților sunt repetitive și pot fi definite prin criterii, și definesc acțiunile exacte care trebuie îndeplinite de funcție, acestea pot fi efectuate automat. Acest lucru vă economisește timp care poate fi cheltuit cu alte activități care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Ce automatizări oferă LiveAgent?
LiveAgent automatizează procese precum: mutarea tuturor tichetelor care conțin un anumit cuvânt într-un anumit departament, eliminarea spamului sau etichetarea, atribuirea tichetelor, trimiterea unui mesaj, serviciul de chatbot.
Dacă ați terminat de citit despre automatizări, vă recomandăm să explorați și alte subiecte interesante. Începeți cu interacțiunea cu clienții pentru a înțelege mai bine cum să comunicați eficient și să îmbunătățiți relația cu clienții. Descoperiți și șabloanele de e-mail de întâmpinare a clienților pentru a face o primă impresie excelentă. Nu ratați informațiile despre experiența clienților, care vă vor ajuta să oferiți o experiență de neuitat. Pentru a fi mereu la dispoziția clienților, aflați despre chat-ul live, o unealtă esențială pentru suportul rapid. Și, pentru a vă extinde serviciile la nivel internațional, verificați cum vă poate ajuta o caracteristică multilingvă. În cele din urmă, înțelegeți rolul unui manager de servicii pentru clienți și cum acesta poate transforma experiența clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.