Ce este baza de cunoștințe?
Baza de cunoștințe este o parte a Centrului dvs. de Asistență, care oferă conținut de tip autoservire. Aceasta pune la dispoziția clienților documentația referitoare la produsele dvs.
Baza de cunoștințe poate fi benefică atât pentru clienți, cât și pentru agenți. Clienții pot găsi soluții la aceste probleme, fără a fi nevoie să contacteze echipa de asistență. Agenții au posibilitatea de a lucra cu mai puține tichete și le pot vedea direct în baza de cunoștințe.
Aflați mai multe despre Baza de Cunoștințe din LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Ce este o bază de cunoștințe?
O bază de cunoștințe este o bibliotecă online cu autoservire care conține informații despre produse și servicii, probleme specifice și alte subiecte specifice mărcii. Acestea ajută clienții, dar și angajații, să dobândească cunoștințe pe care nu le au și de care au nevoie pentru a rezolva problema.
Ce include o bază de cunoștințe?
Ceea ce conține baza de cunoștințe depinde de scopul acesteia. Dacă este necesară pentru uzul intern al companiei, conține informații despre procesele individuale ale departamentului de resurse umane sau ale departamentului juridic, explică exact cum funcționează produsul și cum se rezolvă problema clientului. Poate fi, de asemenea, pentru uz extern, caz în care va conține informații despre produse și servicii care pot fi utile pentru clienți.
Cum funcționează baza de cunoștințe în LiveAgent?
Baza de cunoștințe din LiveAgent vă permite să creați categorii în portalul clienților pe baza produselor și serviciilor dvs., precum și a tipurilor de clienți. Clienții au acces la conținut (sub formă de articole, videoclipuri, tutoriale etc.) care îi pot ajuta să rezolve problemele cu care se pot confrunta în timpul utilizării produselor sau serviciilor oferite de compania dvs. O puteți personaliza conform șabloanelor disponibile sau o puteți adapta la nevoile dvs.
După ce ai aflat despre baza de cunoștințe, poate vrei să explorezi și beneficiile unei baze de cunoștințe interne. Aceasta îți poate oferi soluții eficiente pentru organizarea informațiilor interne ale companiei tale.
Dacă te interesează cum să creezi răspunsuri eficiente, verifică șabloanele de comunicare elementare din baza de cunoștințe. Aceste șabloane te ajută să răspunzi rapid la întrebările clienților.
Pentru a înțelege mai bine cum funcționează un portal de asistență, acest articol îți explică rolul său în gestionarea interacțiunilor cu clienții. Un portal bine structurat poate îmbunătăți semnificativ serviciul tău pentru clienți.
În plus, nu rata șabloanele gratuite pentru help desk, care îți oferă exemple practice de răspunsuri pentru diverse solicitări ale clienților. Acestea sunt esențiale pentru a menține o comunicare clară și eficientă.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.