Ce este o mapare a gazdei?
Maparea gazdei este un proces de mapare a URL-ului domeniului dvs. implicit la un URL al unui alt domeniu. În acest fel, URL-ul poate include numele companiei dvs.
Adresa dvs. este în mod implicit un subdomeniu LiveAgent. Cu ajutorul mapării gazdei, aceasta poate fi schimbată într-un subdomeniu al domeniului dvs. propriu. Această modificare trebuie să fie aprobată de furnizorul de domenii.
De exemplu, adresa URL implicită a paginii de asistență poate fi support.companyname.ladesk.com. Maparea gazdei vă permite să faceți ca adresa URL support.companyname.com.
Aflați mai multe despre Maparea gazdei.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă maparea gazdei?
Maparea Gazdei este un proces care vă permite să asociați un URL de domeniu implicit cu un URL pentru un alt domeniu. Acest lucru permite ca URL-ul să conțină numele companiei dvs. De exemplu, URL-ul implicit al paginii de asistență ar putea fi help.companyname.helpdesk.com. Prin maparea gazdei se creează URL-ul support.companyname.com.
Care este rolul mapării gazdei?
Maparea gazdei permite o mai bună calitate a legăturii care este partajată. Este mai ușor de reținut și, de asemenea, are un aspect mai profesional. Datorită acestui fapt, serviciul pentru clienți va fi perceput la un nivel și mai ridicat.
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent?
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent. Puteți realiza totul în panoul LiveAgent. Trebuie doar să intrați în „Configurare”, apoi faceți click pe „Sistem” și „Setări de domeniu”, iar acolo puteți introduce domeniul dvs. personalizat. Acest lucru permite tuturor agenților să utilizeze domeniul personalizat.
Dacă tocmai ați citit despre maparea gazdei, poate doriți să explorați mai multe despre cum funcționează acest proces. Începeți cu articolul despre Ce este o mapare a gazdei? pentru a înțelege conceptele de bază și avantajele sale. De asemenea, secțiunea de Frequently Asked Questions vă poate ajuta să clarificați orice nelămuriri pe care le aveți despre acest subiect. Dacă sunteți interesat de îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, articolul Want to improve your customer service? ar putea să vă ofere sfaturi practice și utile.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"