Ce este un centru de apel de ieșire?
Spre deosebire de un centru de apeluri de intrare care este utilizat în principal pentru primirea de apeluri, un centru de apel de ieșire este utilizat pentru a efectua apeluri către potențiali și clienți actuali în numele afacerii dumneavoastră. În mod tradițional, centrele de apeluri de ieșire se concentrau în principal pe telemarketing și ajungeau la clienți în scopuri de vânzare. Cu toate acestea, datorită impactului legislației și a presiunii clienților asupra apelurilor la rece, în ultimii ani s-au înregistrat un număr tot mai mare de apeluri către clienții existenți pentru a oferi asistență proactivă clienților.
La ce se folosesc centrele de apeluri de ieșire?
Astăzi, cele mai frecvente servicii de centru de apel de ieșire includ:
- Conduceți generarea și apelurile de vânzări către potențiali clienți
- Vânzarea încrucișată și vânzarea apelurilor către clienții existenți
- Apeluri de reținere a clienților (gestionarea reînnoirilor)
- Servicii proactive pentru clienți (de exemplu, informarea clienților despre întreruperile serviciului, întârzieri etc.)
- Rambursări programate ale clienților
- Cercetare de piață și colectare de informații
- Sondaje de feedback și satisfacție a clienților
- Setarea programării
- Colectare de datorii
Centrele de apeluri de ieșire sunt de obicei activate de software-ul de centru de apeluri bazat pe cloud și sunt concepute pentru a ajuta companiile să se angajeze activ cu potențialii și clienții pentru a crește vânzările. Se așteaptă ca agenții centrului de apeluri de ieșire să efectueze volume mari de apeluri pe oră – această activitate este de obicei activată utilizând diferite tipuri de apelatori. Unele dintre valorile entrului de apel de ieșire cheie care ar trebui măsurate sunt închiderea primului apel, rata de conversie, apelurile pe agent, apelurile pe cont, rata de accesare, timpul de așteptare, raportul apelurilor abandonate, lungimea medie a apelurilor, rata de închidere a listei, calitatea/ eticheta apelurilor și venitul pe apel reușit.
Provocările cu care se confruntă centrele de apeluri externe
Centrele de apeluri de ieșire se pot confrunta cu o serie de provocări distinctive. Deoarece natura apelurilor de ieșire este predominant intruzivă și este determinată de nevoile întreprinderilor, mai degrabă decât de clienți (cu excepția cazurilor de solicitări de apel înapoi și de servicii proactive pentru clienți), clienții sunt mai predispuși să fie defensivi și atenți la apel. Acest lucru înseamnă că apelurile de ieșire pot fi destul de stresante pentru agenți, deoarece aceștia trebuie să se ocupe în mod constant de refuzul persistent, lipsa de interes.
Pe lângă gestionarea echilibrului delicat dintre a fi o întrerupere binevenită și o neplăcere nedorită, centrele de apeluri de ieșire trebuie să respecte legile, cum ar fi Actele de protecție a consumatorilor de telefonie (TCPA) și registrele Nu sunați (DNC), care necesită o strategie de sensibilizare.
Avantajele utilizării software-ului de centru de apeluri de ieșire
Creșteți vânzările și veniturile
Generați mai multe vânzări ajungând la potențiali clienți sau maximizați valoarea de viață a clienților, valorificând oportunitățile de vânzare sau de vânzare încrucișată.
Păstrați mai mulți clienți
Când vine vorba de produs sau reînnoiri de servicii, un apel telefonic poate fi o modalitate excelentă de a face check-in cu un client, de a purta o conversație autentică și de a preveni dezactivarea clientului.
Îmbunătățiți serviciul pentru clienți
Îmbunătățiți-vă serviciul general pentru clienți și experiența clienților prin contactarea proactivă înainte ca aceștia să știe chiar că există o problemă sau chiar înainte să fie nevoiți să solicite asistență.
Obțineți feedback-ul clienților
Apelarea este un mod foarte personalizat de a obține feedback-ul clienților. Simplificați procesul prin apeluri de ieșire și obțineți mai multe informații purtând o conversație amănunțită.
Sporiți eficiența agentului
Cu software-ul de contact center de ieșire, agenții au întotdeauna acces la datele fiecărui client, ceea ce permite interacțiuni mai eficiente, cuprinzătoare și personalizate.
Urmăriți valori importante
Urmăriți valorile critice ale centrului de apel și KPI-uri pentru a obține o imagine de ansamblu completă a performanței echipelor dumneavoastră de vânzări și servicii pentru clienți și unde sunt necesare îmbunătățiri.
Start your free trial today
Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?
Ce caracteristici ale centrului de apeluri de ieșire are LiveAgent?
Software-ul LiveAgent pentru centru de apeluri bazat pe cloud acceptă funcționalitatea centrului de apeluri atât înspre interior cât și înspre exterior. Asta înseamnă că poate fi utilizat în mod eficient de serviciile clienți și de echipele de vânzări pentru a ajunge la clienți potențiali, sau clienți existenți.
Capacitate de clic pentru apelare
Centrul de apeluri LiveAgent are posibilitatea de a apela orice număr de telefon de pe web. Lansați apeluri de ieșire către potențialii dumneavoastră clienți – chiar din tabloul de bord LiveAgent, în timp ce vizitați site-urile web ale prospectului. Această caracteristică poate fi de mare ajutor echipelor de vânzări. Îi împuternicește pe agenți să aibă mai multe conversații și scade timpul petrecut cu apelarea manuală.
Informații detaliate despre clienți
Software-ul centrului de apel LiveAgent oferă un CRM încorporat și se integrează cu alți furnizori majori de CRM. Un CRM oferă agenților dumneavoastră acces instantaneu la informații detaliate despre clienți, inclusiv datele personale ale fiecărui client, achizițiile anterioare și istoricul serviciilor. Cu aceste informații la îndemână, aceștia pot vinde în mod eficient produse/ servicii relevante sau pot oferi asistență proactivă pentru clienți.
Înregistrări nelimitate ale apelurilor
Cu înregistrări nelimitate de apeluri, agenții pot stoca în siguranță toate apelurile clienților și mesajele de mesagerie vocală și le pot accesa după cum este necesar chiar în contul lor LiveAgent. Acest lucru poate fi extrem de util atunci când agenții dumneavoastră au nevoie de un memento despre ceea ce s-a întâmplat în interacțiunile anterioare pentru a ajunge la clienți cu oferte relevante.
Analize Call Center
Modulul de analiză încorporat al LiveAgent urmărește o varietate de valori și indicatori KPI ai centrului de apeluri. Generați diverse rapoarte pentru a obține o prezentare completă a performanței centrului dumneavoastră de apel, inclusiv statistici detaliate pentru fiecare dintre agenții dumneavoastră. Acest lucru vă va ajuta să identificați zonele care necesită modificări, să alimentați agenții performanți și să îi sprijiniți pe cei care au nevoie de el.
Cum să configurați un software de centru de apeluri de ieșire LiveAgent
Centrul de apeluri de la LiveAgent poate fi configurat în câteva minute.
- Conectați-vă la contul dumneavoastră LiveAgent și faceți clic pe Apelare
- Faceți clic pe Numere
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare
- Selectați furnizorul VOIP (furnizorul VOIP de la care ați achiziționat numărul dumneavoastră de telefon)
- Introduceți un nume (poate fi orice, este doar pentru a vă aminti ce număr este)
- Selectați departamentul către care vor fi direcționate apelurile primite către acest număr de telefon
- Introduceți prefixul dial-out
- Bifați caseta de selectare a înregistrării pentru apeluri dacă doriți să înregistrați toate apelurile primite/ efectuate de la acest număr de telefon
- Introduceți acreditările de la furnizorul dumneavoastră VOIP (Nume gazdă, Nume utilizator, Parolă)
- Faceți clic pe Adăugare
Dacă numărul de telefon a fost adăugat cu succes și este activ, va avea un punct verde lângă el. - Apoi, faceți clic pe butonul Editați și faceți clic pe IVR.
Configurați mesajele IVR/ bun venit folosind acest ghid IVR (mesaje bun venit/ offline).
- După ce ați terminat configurarea IVR, faceți clic pe Configurare
- Click Apel
- Click Setări
- Modificați setările în funcție de preferințele dumneavoastră și faceți clic pe Salvare
- Utilizați acest ghid pentru adăugarea telefoanelor hardware și software pe ecranul Dispozitivelor
- Apoi, transmiteți acest ghid agenților dumneavoastră, astfel încât să poată configura dispozitivele preferate pentru a răspunde la apeluri
Looking to optimize your outbound call center to take your customer support to the next level?
Whether you're just getting started with outbound call center operations or you're looking to optimize your existing processes, LiveAgent has everything you need to succeed.
Frequently Asked Questions
Ce este software-ul de centru de apel de ieșire?
Spre deosebire de software-ul de apeluri de intrare care este utilizat pentru gestionarea apelurilor primite de clienți, software-ul de ieșire a centrului de apeluri este conceput pentru a ajuta companiile să gestioneze în mod eficient volumele ridicate de apeluri de ieșire și să asigure o răspândire ridicată a clienților. Marcare automată, înregistrare apeluri, instrumente de raportare a apelurilor, integrări CRM sunt câteva dintre caracteristicile cheie oferite de soluțiile software de centru de apeluri de ieșire.
Care sunt principalele avantaje ale software-ului de apeluri de ieșire?
Sistemele software pentru centrele de apeluri de ieșire utilizează o varietate de instrumente de apelare pentru a automatiza procesul de apelare și pentru a permite agenților să efectueze mai multe apeluri, în mai puțin timp - mai eficient decât cu un sistem de telefonie de afaceri simplu. Acest lucru asigură o productivitate sporită a agenților și venituri sporite din vânzări pentru companii.
Cine folosește software-ul de centru de apeluri de ieșire?
Software-ul de centrare a apelurilor de ieșire este utilizat în principal de echipele de vânzări pentru a efectua apeluri de vânzări reci și calde pentru a oferi produselor sau serviciilor unei companii și pentru a vinde/ vinde încrucișat clienților existenți. Poate fi, de asemenea, utilizat de echipele de asistență pentru clienți pentru o abordare proactivă a serviciilor pentru clienți.
Cum poate software-ul de centru de apeluri de ieșire să ajute echipele de servicii pentru clienți?
Software-ul de centru de apeluri de ieșire poate fi un instrument de servicii pentru clienți extrem de eficient atât pentru companiile B2B, cât și pentru cele B2C. Contactând clienții și oferind asistență proactivă și personalizată, echipele de servicii pentru clienți pot reduce numărul de apeluri primite și vă pot îmbunătăți calitatea generală a serviciului pentru clienți.
Aveți nevoie de software pentru apeluri de intrare sau de ieșire?
Dacă aveți nevoie de software pentru call center în primul rând pentru gestionarea apelurilor primite de clienți - ar trebui să optați pentru instrumentele de call center primite. Dacă sunteți în căutarea unui software de centru de apeluri pentru efectuarea apelurilor de generare a clienților potențiali și de vânzări, în cea mai mare parte - ar trebui să alegeți instrumentele centrului de apeluri de ieșire. De asemenea, ați putea lua în considerare soluțiile software combinate ale centrului de apeluri care includ atât capacitățile centrului de apeluri de intrare, cât și cele de ieșire.
După ce ați aflat despre centrele de apeluri de ieșire, este util să explorați mai în detaliu ce este un Call Center de ieșire. Acest articol vă va ghida prin beneficiile și utilizarea acestor centre, oferind o perspectivă clară asupra modului în care acestea pot crește eficiența operațiunilor dumneavoastră.
De asemenea, puteți descoperi avantajele utilizării software-ului de centru de apeluri de ieșire. Aceste avantaje includ creșterea vânzărilor și a veniturilor, precum și îmbunătățirea serviciului pentru clienți și păstrarea mai multor clienți.
Pentru a înțelege cum să utilizați eficient aceste soluții, vă recomandăm să citiți și despre cum să configurați un software de centru de apeluri de ieșire LiveAgent. Acest articol vă va ghida pas cu pas în configurarea corectă a software-ului pentru a obține cele mai bune rezultate în activitatea dumneavoastră.
Centru de contact vs. centru de apelare
Descoperiți diferențele dintre un centru de contact și un centru de apelare în România. Explorați cum centrul de contact LiveAgent integrează multiple canale de comunicare pentru o experiență superioară a clienților, incluzând email, chat live și social media. Alegeți soluția potrivită pentru afacerea dvs. și îmbunătățiți interacțiunile cu clienții!
Centru pentru intrările apelurilor
Descoperă cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți cu soluțiile de call center de intrare de la LiveAgent! Oferim tehnologii avansate precum IVR, rutare automată a apelurilor și analize detaliate pentru a crește satisfacția clienților și eficiența agenților. Configurează un centru de apeluri în câteva minute și începe perioada de încercare gratuită! Află mai multe acum!
Descoperiți avantajele înregistrării apelurilor VoIP cu LiveAgent! Îmbunătățiți formarea angajaților, calitatea serviciilor și campaniile de marketing prin înregistrări manuale sau automate. Aflați cum să configurați procesul și să utilizați eficient aceste date pentru afacerea dvs. Vizitați pagina pentru a transforma comunicarea cu clienții!
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!