Consumatorii moderni solicită rezultate în timp util, interacțiuni de calitate și răspunsuri imediate în lumea de astăzi, centrată pe client. Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile este să țină pasul cu cererea clienților și să depășească așteptările acestora.
Deși există multe moduri în care companiile își pot menține clienții fericiți, a avea un centru de asistență pentru clienți competent este cel mai eficient mod de a asigura satisfacția clienților și experiențe impecabile ale utilizatorilor. Majoritatea companiilor, în special startup-urile, se străduiesc să-și îndeplinească serviciile de call center din cauza bugetelor mici și a personalului insuficient.
Întrucât interacțiunea cu clienții și conducerea unei afaceri în același timp pot deveni rapid provocatoare, instrumente precum centrele de apel pentru serviciile cu clienți sunt o soluție excelentă pentru gestionarea bilete pentru clienți. Iată ce ar trebui să știți înainte de a începe funcționarea centrului de apel.
Ce sunt sistemele de telefonie din call center?
Sistemul de telefonie de afaceri este o soluție care ajută la gestionarea operațiunilor telefonice de intrare și de ieșire și permite întreprinderilor să gestioneze comunicările cu clienții în mod eficient. Este o soluție software de centru de apeluri, bazată pe cloud, capabilă să îndeplinească toate funcțiile vitale, inclusiv apeluri de intrare și ieșire, rutare, monitorizare agent statistici de performanță și raportare. Supraveghetorii și managerii de afaceri pot urmări valorile cheie ale apelurilor telefonice de afaceri și pot îmbunătăți reprezentarea echipei de asistență pentru clienți cu soluția centrului de telefonie.
Reprezentanții centrelor de apel instruiți și cu experiență gestionează fiecare apel al clienților și urmăresc toate tranzacțiile, conversațiile și cazurile deschise. Un reprezentant al centrului de apeluri se ocupă de problemele și solicitările clienților, oferă servicii, răspunde la întrebări, oferă informații și asistență și multe altele.
Cel mai bun mod de a vă menține întregul mediu, echipă și operațiune din centrul de apeluri organizat pe deplin sub un singur acoperiș este să utilizați software-ul centrului de apeluri. Există două tipuri de call center:
- Centrul de apeluri de intrare – numit și centru de apel reactiv, oferă asistență tradițională, răspunzând la apelurile primite. Centrele de apeluri de intrare necesită reprezentanți calificați în rezolvarea problemelor, comunicare și asistență tehnică pentru o mai bună experiență a clienților.
- Centrul de apel de ieșire — numit și centru de apel proactiv, vă permite să ajungeți la publicul țintă cu oferte de servicii. Centrele de apeluri de ieșire ajută companiile să construiască relații pozitive cu clienții, să ofere o experiență mai bună clienților și să sporească loialitatea față de marcă.
Cum să alegeți un centru de asistență pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră?
Deoarece există atât de multe soluții software de calitate pentru serviciile cu clienții, cel mai bun mod de a vă asigura că obțineți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră este să mergeți cu un software avansat pentru centrul de apeluri bazat pe cloud. Un astfel de software ar trebui să includă următoarele caracteristici:
- Apeluri de intrare
- Apeluri de ieșire
- Apeluri interne
- Tehnologie IVR (Răspuns Vocal Interactiv)
- Apel la coadă
- Reapelări automate
- Transferuri asistate
- Dirijarea automată a apelurilor
- Distribuirea automată a apelurilor
- Apeluri video
- Înregistrări nelimitate ale apelurilor
- Mai multe dispozitive de apelare acceptate
Start your free trial today
Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.
De asemenea, vă putem oferi câteva sfaturi valoroase care vă vor ajuta să alegeți cea mai bună soluție de centru de apeluri pentru afacerea dumneavoastră.
Determinați tipul de sprijin
Înainte de a face ceva, gândiți-vă la ce fel de sprijin aveți nevoie. Unele soluții sunt mai bune pentru gestionarea programărilor și a conversațiilor prin chat online, în timp ce altele sunt mai potrivite pentru conversațiile prin e-mail și serviciu nonstop.
Integrare CRM
Alegeți o opțiune care vă permite să vă integrați soluția CRM cu datele centrului dumneavoastră de contact. Capacitatea de a vă gestiona baza de date a clienților este unul dintre factorii cheie care determină succesul afacerii. Acest lucru vă ajută să înțelegeți mai bine publicul țintă, problemele și preferințele specifice.
Ce sunt locurile de muncă în centrul de servicii pentru clienți?
Pentru a înțelege locurile de muncă în centrul de servicii pentru clienți, trebuie să ne uităm la descrierea postului reprezentantului serviciului pentru clienți al centrului de apeluri. O slujbă de asistență pentru clienți ar trebui să atragă un agent de call center, care să rezolve problemele tenace, dedicat în întregime îmbunătățirii experiențelor clienților cu marca dumneavoastră.
Un agent de servicii pentru clienți ar trebui să poată oferi o soluție adecvată pentru anumite probleme. Ar trebui să fie comunicative, viitoare și suficient de experimentate pentru a adopta o abordare corectă și individuală cu fiecare client.
Aceasta implică o doză bună de flexibilitate și cunoștințe tehnologice pentru a ajuta diverse responsabilități, de la gestionarea problemelor neașteptate până la flexibilitatea cu fluxul de lucru.
Care sunt obligațiile centrului de servicii de asistență pentru clienți?
Să examinăm câteva dintre esențialele atribuții ale centrului de servicii pentru clienți.
Asistă clienții pe diferite canale de comunicare
Clienții moderni folosesc numeroase platforme de comunicare și servicii pentru clienți, care includ social media, chat live, e-mail etc. Cel mai bun mod de a gestiona un volum atât de mare de trafic și de a crește satisfacția clienților și oferă o experiență ale serviciilor omnicanale pentru clienți.
Oferă soluții personalizate la problemele clienților
Reprezentanții dumneavoastră de servicii pentru clienți trebuie să gestioneze apelurile primite de la clienți și să ofere asistență personalizată pentru rezolvarea problemelor lor din viața reală. O instruire a agentului de call center implică preluarea apelurilor clienților, furnizarea de servicii tehnice și găsirea soluțiilor la probleme.
Un agent trebuie să poată răspunde la întrebări (de preferință în mai multe limbi), deoarece întreprinderile moderne preferă să angajeze reprezentanți bilingvi ai centrelor de apeluri pentru a gestiona interacțiunile cu clienții din întreaga lume.
Oferă o experiență excepțională pentru clienți
Dacă doriți să vă învingeți concurența, trebuie să furnizați niveluri de servicii pentru clienți excepționale pentru a îmbunătăți experiența clientului . A avea doar o linie telefonică ca și canal de comunicare, nu va face totul în 2021. Trebuie să vă adresați clienților în mod corect și să oferiți soluții personalizate la problemele lor pentru a-i transforma în consumatori fideli.
Adaptați experiența utilizatorului la publicul țintă
Fiecare client este unic, cu obiective și nevoi specifice. Este esențial ca reprezentanții centrului dumneavoastră de servicii pentru clienți să recunoască aceste diferențe și să își adapteze tonul și comportamentul la o anumită situație.
Care sunt calitățile esențiale ale unui reprezentant al serviciului pentru clienți?
Pentru a oferi servicii și atenție deosebită pentru clienți, agenții centrului dumneavoastră de apeluri ar trebui să aibă următoarele calități:
- Capacitatea de a oferi servicii de calitate
- Abilități și cunoștințe de servicii pentru clienți
- Abilități de comunicare
- Abilități administrative
- Echipa de servicii pentru clienți ar trebui să fie flexibilă și să fie formată din rezolvatori agili de probleme
- Folosiți un limbaj pozitiv pentru a încuraja interacțiunile clienților
- Ascultare activă și abilități cu oamenii
- Cunoștințe tehnice despre produse și servicii
- Agenții de servicii pentru clienți ar trebui să cunoască o serie de limbi
- Păstrarea cunoștințelor
- Flexibilitate
- Atenție la detalii
- Creativitate
- Abilități organizatorice excelente
Try LiveAgent Today
Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
Ce este un centru de asistență pentru clienți?
Un call center este un birou sau un departament în care o echipă de agenți de call center gestionează apelurile telefonice de intrare și de ieșire de la clienții existenți și noii clienți.
Cum să alegeți un centru de asistență pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră?
Cel mai bun mod de a alege un centru de apel pentru serviciile clienților, care să corespundă nevoilor afacerii dumneavoastră este să determinați tipul corect de serviciu al centrului de apel. Mergeți cu o soluție care oferă integrări și caracteristici CRM și social media care vă pot ajuta să abordați consumatorii moderni într-un mod personalizat.
Care sunt locurile de muncă din centrul de servicii pentru clienți?
Locurile de muncă din centrul de servicii pentru clienți implică asistarea clienților cu problemele lor. Agenții centrului de apeluri utilizează mai multe canale, inclusiv social media, e-mail, chat și telefon, pentru a gestiona interacțiunile clienților, pentru a oferi informații și asistență cu privire la orice problemă ar putea avea clienții.
Care sunt obligațiile centrului de servicii de asistență pentru clienți?
Atribuțiile centrului de servicii pentru clienți implică următoarele sarcini: Furnizarea de comunicare omnicanală și asistență pentru clienți, găsirea soluțiilor personalizate pentru problemele specifice ale clienților, furnizarea de asistență tehnică și informații cu privire la produse/servicii, faceți totul pentru a crea o experiență pozitivă pentru fiecare client, fii flexibil și de încredere în rezolvarea problemelor, vorbiți o serie de limbi pentru a oferi asistență clienților din întreaga lume.
Care sunt cele mai importante calități ale unui reprezentant de servicii pentru clienți?
Calitățile esențiale ale unui reprezentant al serviciului pentru clienți implică: Abilități excelente de înțelegere ascultătoare și rezolvare a problemelor, lucru de echipă, creativitate, flexibilitate, fiabilitate, aAbilități interpersonale puternice, abilități administrative și de comunicare, păstrarea cunoștințelor, atenție la detalii.
După ce ați aflat despre centrul de servicii pentru clienți, este util să explorați mai departe ce sunt sistemele de telefonie din call center. Acestea sunt esențiale pentru a asigura o comunicare eficientă și rapidă cu clienții. Dacă vă gândiți să alegeți un centru de asistență pentru afacerea dumneavoastră, este important să determinați tipul de sprijin de care aveți nevoie. De asemenea, nu uitați să verificați și posibilitățile de integrare CRM pentru a vă optimiza procesele.
Înțelegerea locurilor de muncă în centrul de servicii pentru clienți vă poate ajuta să descoperiți ce calități și abilități sunt necesare pentru a excela în acest domeniu. De asemenea, este esențial să știți care sunt obligațiile centrului de servicii de asistență pentru clienți, cum ar fi asistarea clienților pe diferite canale și oferirea de soluții personalizate.
Dacă doriți să îmbunătățiți serviciul clienți, aflați care sunt calitățile esențiale ale unui reprezentant al serviciului pentru clienți. Aceste calități sunt cruciale pentru a oferi o experiență excepțională clienților și a adapta experiența utilizatorului la publicul țintă.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Configurați un call center eficient cu lista noastră completă: obiective, costuri, software, optimizare și asigurarea calității!
Software de centru de apeluri de intrare
Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.
Ce reprezintă un Centru de Contact?
Programele de Contact Center (Centru de Contact) oferă posibilitatea companiilor de a gestiona volume mari de comunicații cu clienții, atât inbound cât și outbound, prin intermediul numeoraselor canale de comunicare.
Call Center pentru Apeluri Inbound vs. Apeluri Outbound
Când vine vorba de aplicații call center, există call center inbound și call center outbound, ambele utilizând programe avansate pentru înbunătățirea eficienței.