Ce este o cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului dvs. web care pune o întrebare relevantă pentru afacerea, produsul sau serviciul dvs. Cererea de asistență constă, de obicei, dintr-un subiect și un corp, uneori pot fi prezente și alte categorii suplimentare.
O solicitare de asistență poate fi trimisă direct ca un e-mail trimis la adresa de e-mail de asistență (de exemplu, support@liveagent.com) sau prin intermediul unui widget de formular de contact încorporat pe site-ul dvs. web. Un mesaj pe facebook sau un apel telefonic poate fi considerat, de asemenea, o cerere de asistență, dar, din punct de vedere tehnic, termenul de cerere de asistență este asociat în principal cu întrebările transmise electronic.
Frequently Asked Questions
Ce se înțelege prin cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului web al companiei dvs. cu o întrebare despre afacerea, serviciul sau produsul dvs. Le puteți trimite prin intermediul canalelor de comunicare disponibile.
Cine este responsabil pentru gestionarea cererilor de asistență?
Agenții responsabili de serviciul clienți sunt responsabili de gestionarea cererilor de asistență. Sarcina lor este de a ajuta la rezolvarea problemei și de a oferi asistență specifică persoanei care a trimis raportul.
Unde puteți accesa în LiveAgent toate cererile de asistență?
În LiveAgent, accesul la toate cererile de asistență se găsește în fila Tichete. Este posibil ca unii agenți să aibă acces limitat și să vadă doar tichetele care le sunt atribuite, iar administratorul și proprietarul pot vedea toate tichetele.
Dacă doriți să înțelegeți mai bine cum funcționează asistența open source, acest articol explică tot ce trebuie să știți. Este o lectură esențială pentru cei care sunt interesați de soluții flexibile și personalizate pentru nevoile clienților lor. Pentru o perspectivă mai detaliată asupra asistenței pentru clienți, acest articol vă va ajuta să înțelegeți diferențele dintre serviciul și suportul pentru clienți. Descoperiți de ce este important să oferiți un suport de calitate și ce canale sunt cele mai eficiente. Dacă sunteți în căutarea unor șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență, acest articol vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a crea formulare eficiente și a îmbunătăți productivitatea agenților. În plus, puteți economisi considerabil la costurile serviciului pentru clienți. Utilizați software-ul FAQ pentru a optimiza experiența de autoservire a clienților. Acest articol vă arată cum să reduceți întrebările repetitive și să creșteți satisfacția clienților printr-o bază de cunoștințe bine organizată. În cele din urmă, explorați asistența live pentru a afla cum puteți oferi suport în timp real clienților dumneavoastră. Aceasta este o modalitate excelentă de a îmbunătăți comunicarea și de a răspunde prompt nevoilor clienților.