Ce este chat-ul instantaneu?
Chat-ul instantaneu, cunoscut și sub numele de IM, este un sistem de mesagerie prin chat care trimite mesaje în timp real pe internet. În mod obișnuit, mesajele IM sunt mesaje scurte schimbate între două sau mai multe persoane.
Cum funcționează un chat instantaneu?
Pentru a trimite și a primi mesaje instantanee, utilizatorii pot fie să descarce un software specific, fie să converseze prin intermediul instrumentelor de chat bazate pe browser. Utilizatorii pot vedea alți utilizatori online și pot discuta cu aceștia în timp real prin intermediul unor dispozitive precum computere, telefoane, iPad-uri și chiar console de jocuri.
Ce puteți trimite prin intermediul unui IM?
Programele moderne de chat instantaneu le permit utilizatorilor să trimită hyperlink-uri pe care se poate face click, GIF-uri, fotografii, atașamente, documente, videoclipuri și chiar înregistrări vocale. Programele mai avansate permit, de asemenea, utilizatorilor să se sune între ei prin apeluri video și vocale, iar unele chiar permit utilizatorilor să își partajeze ecranul.
Cum se realizează un chat instantaneu pe un site web
Dacă doriți să oferiți o opțiune de chat instantaneu pe site-ul dvs. web, tot ce trebuie să faceți este să plasați un widget cu un buton de chat pe site-ul dvs. web. Nu este necesară nicio codificare, pur și simplu copiați și lipiți codul butonului pe site-ul dvs. web. Pentru a învăța cum să faceți acest lucru, consultați acest ghid pas cu pas.
Cum puteți utiliza chat-ul instantaneu în asistența pentru clienți?
Dacă doriți să utilizați chat-ul instantaneu în cadrul asistenței pentru clienți, luați în considerare utilizarea unui software de chat live. Un software de chat live funcționează exact în același mod ca un chat instantaneu – permite agenților să discute cu clienții în timp real. Singura diferență este că, pentru a discuta cu reprezentanții de asistență clienți, clienții nu trebuie să descarce niciun software. În situația în care clienții doresc să discute cu reprezentanții de asistență pentru clienți, tot ce trebuie să facă este să facă click pe butonul/widgetul de chat live de pe site-ul web al întreprinderii.
Clienților le place chat-ul live?
Clienților le place să utilizeze chat-ul live. De fapt, 79% dintre consumatori preferă chat-ul live cu agenții de asistență pentru clienți, deoarece aceștia oferă răspunsuri instantanee.
Merită să investiți într-un software de chat live doar pentru mesagerie instantanee?
Cele mai multe programe de chat live fac parte dintr-o soluție software mai amplă – cum ar fi un program de asistență. Pe lângă funcțiile de chat live/IM, un software de help desk conține funcții avansate, cum ar fi un software de ticketing, software cu bază de cunoștințe sau un software de call center. Prin urmare, merită cu siguranță să investiți într-un software de chat live — deoarece vei obține funcționalități suplimentare care nu vor face decât să vă ajute să oferiți un nivel mai ridicat de servicii pentru clienți. Pentru a afla mai multe despre software-ul de help desk, și beneficiile utilizării acestuia consultați acest link.
Doriți să aflați mai multe?
Consultați cercetarea noastră extinsă, unde am adunat informații importante și am comparat LiveAgent cu alter plugin-uri de chat pentru WordPress.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă chat instantaneu?
Chat-ul instantaneu este un tip de chat online care oferă transmiterea în timp real a mesajelor pe internet. De obicei, mesajele scurte sunt trimise între doi utilizatori, însă unele servicii de mesagerie pot afișa textul în timp real, pe măsură ce este generat, fără a da click pe "trimite".
Cum funcționează chat-ul instantaneu?
Chat-ul instantaneu funcționează astfel încât puteți contacta o anumită persoană folosind messengerul, iar mesajul ajunge direct la aceasta. Mesajele sunt transferate în timp real prin conexiune directă. De cele mai multe ori, acesta are și capacitatea de a transfera fișiere. Toate acestea permit ca chat-ul să funcționeze eficient.
Ce este chat-ul instantaneu în LiveAgent?
Chat-ul instantaneu LiveAgent face parte din întreaga soluție software de asistență. Acesta permite contactul în timp real cu clientul, datorită căruia brandul poate oferi servicii de asistență pentru clienți la cel mai înalt nivel tehnic. Aceasta răspunde nevoilor clienților care au adesea nevoie de asistență imediată.
După ce ați înțeles cum funcționează un chat instantaneu, poate doriți să explorați cum integrarea Facebook poate îmbunătăți suportul pentru clienți. Veți descoperi avantajele acestei integrări și cum vă poate ajuta să economisiți timp și bani.