Ce este ciclul de viață al unui tichet?
Un tichet poate trece prin diferite faze pe parcursul ciclului său de viață. De obicei, atunci când un tichet apare pentru prima dată, statusul său este Nou. Odată ce un agent răspunde la tichet, statusul acestuia se schimbă în răspuns. Dacă un client răspunde înapoi la același tichet, statusul acestuia se schimbă în deschis. După aceea, un agent poate fie să răspundă din nou la tichet (și același proces continuă), fie să rezolve pur și simplu tichetul, iar statusul acestuia se va schimba în Rezolvat.
Opțional, pe parcursul ciclului de viață al tichetului, acesta poate fi amânat pentru mai târziu, marcat ca spam, șters sau eliminat.
Toate acțiunile asociate cu tichetul sunt marcate cu o marcă de timp în firul tichetului.
Frequently Asked Questions
Cum se definește ciclul de viață al unui tichet?
Ciclul de viață al tichetului reprezintă toate fazele prin care trece fiecare tichet care ajunge la serviciul clienți. Atunci când apare pentru prima dată, tichetul primește statusul "Nou", iar următoarele etape ale ciclului de viață sunt "Deschis", "Răspuns", "Rezolvat" și "Amânat".
De ce ar trebui să analizați ciclul de viață al tichetelor?
Analiza ciclului de viață al tichetelor permite determinarea tipului de tichete care apar cel mai des, dacă acestea sunt dificil de rezolvat sau dacă oferă posibilitatea unui răspuns rapid.
Puteți verifica ciclul de viață al unui tichet în LiveAgent?
În LiveAgent puteți verifica ciclul de viață al tichetelor. Toate acțiunile legate de un anumit tichet sunt marcate cu o ștampilă de timp lângă fiecare tichet.
După ce ai înțeles ciclul de viață al unui tichet, poți explora mai multe despre domeniul tichetului agentului. Acest articol îți va explica ce înseamnă și cum să îl gestionezi eficient în LiveAgent. De asemenea, merită să afli ce sunt regulile de automatizare și cum pot acestea să îmbunătățească eficiența proceselor tale de suport. Nu uita să explorezi și experiența clienților, pentru a înțelege cum să le oferi o experiență de neuitat clienților tăi. În final, asigură-te că verifici și satisfacția serviciului pentru clienți, un aspect crucial pentru succesul pe termen lung al afacerii tale. Dacă ești interesat de economisirea timpului, află mai multe despre regulile de timp și cum acestea pot optimiza activitatea zilnică.