Ce este un program pentru centru de contact?
Programul pentru centru de contact este o tehnologie care permite transmiterea datele de contact ale clienților prin diverse canale (de ex email, telefon, live chat, rețele de socializare și alte canale) către reprezentanții departamentului de relații cu clienții. Acest program ajută la creșterea eficienței și productivității centrului de contact.
Centrul de contact este acea parte a unei organizații care se axează pe interacțiunea cu clienții. Centrul de contact oferă de asemenea rapoarte cu informații esențiale. Utilizatorii pot seta reguli pentru ca agenții să poată gestiona mai ușor solicitările speciale și problemele.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
După ce ați înțeles cum funcționează software-ul de centru de contact, veți dori să explorați diferențele dintre un centru de contact și un centru de apeluri. Citiți mai multe despre acest subiect în articolul Centru de contact vs. centru de apelare. Dacă sunteți interesat să îmbunătățiți modul în care gestionați reclamațiile clienților, articolul despre sistemul de gestionare a reclamațiilor vă poate oferi informații utile și soluții eficiente. Aceste resurse vă vor ajuta să îmbunătățiți experiența clienților și să optimizați operațiunile centrului de contact.