Ce este un ajutor contextual?
LiveAgent oferă widget-uri de căutare încorporabile pe site-ul dvs. web cu ajutor contextual. Ajutorul contextual sugerează automat articole din baza de cunoștințe pe baza cuvintelor cheie pe care începeți să le tastați. Acest lucru crește cu adevărat experiența clienților și, de asemenea, poate reduce cantitatea de tichete noi trimise.

Frequently Asked Questions
Ce este un ajutor contextual?
Ajutorul contextual oferă ajutor într-un anumit moment al stării software-ului exact într-o situație legată de starea respectivă. Mai precis, acest lucru înseamnă că un astfel de ajutor conține doar cele mai necesare informații de care are nevoie clientul pentru a-și depăși problema. Un astfel de ajutor este încorporat direct în interfață.
Cum funcționează un ajutor contextual?
Ajutorul contextual funcționează de obicei în așa fel încât sistemul să-i sugereze utilizatorului ce articole sau alt conținut ar trebui să cunoască, recunoscând adresa URL a site-ului web pe care se află utilizatorul. Acestea sunt cele mai bune sugestii care ar trebui să ajute clientul cu problema sa.
LiveAgent permite ajutorul contextual?
LiveAgent oferă widget-uri de căutare pe care le puteți încorpora oriunde pe site-ul dvs. Acest lucru permite clientului să obțină ajutor contextual. Sistemul sugerează automat articole din baza de cunoștințe în care puteți găsi informații despre un anumit subiect, pe baza cuvintelor cheie introduse.
După ce ați explorat detaliile despre ajutorul contextual, ar putea fi util să înțelegeți mai multe despre asistența online. Acest articol explică cum poate crește satisfacția clienților și economisi costuri pentru afacerea dvs. De asemenea, puteți vedea cum asistența în aplicație poate îmbunătăți experiența utilizatorilor. Aceasta poate aduce beneficii semnificative prin oferirea de suport direct în cadrul aplicațiilor. Dacă sunteți interesat de cum să îmbunătățiți serviciul clienți, articolul despre software-ul de serviciu poate fi o lectură valoroasă. Veți afla cum funcționează și de ce ar putea fi necesar pentru afacerea dvs. În plus, vizitați pagina despre integrările biroului de asistență pentru a descoperi cum să utilizați integrările LiveAgent pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și eficiența. Fiecare dintre aceste articole oferă perspective valoroase care vă pot ajuta să oferiți un serviciu excelent clienților dvs.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"