Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Atunci când este creat un nou utilizator în LiveAgent, este necesar să stabiliți rolul agentului, prin care sunt definite responsabilitățile și opțiunile acestuia. În LiveAgent este posibil să alegeți rolul implicit.
Există câteva tipuri implicite de utilizatori, precum proprietar (deținător), administrator și agent.
Însă unii reprezentanți ai departamentului de suport clienți gestionează cereri speciale venite de la clienți, prin urmare este necesar să se creeze un rol personalizat al agentului.
LiveAgent nu are încă opțiunea de atribuții personalizate ale agentului.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rolurile personalizate ale agenților?
Funcțiile personalizate ale agenților sunt atribuții individuale ale acestora pentru a gestiona anumite solicitări. Acestea sunt adaptate cerințelor clienților speciali. Funcțiile standard în LiveAgent sunt cele de proprietar (deținător), administrator și agent.
Cum accesez rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Din păcate, nu există încă funcții personalizate pentru agenți în cadrul LiveAgent. În acest moment, puteți alege unul din cele trei roluri care au responsabilitățile foarte bine definite.
Pot edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent?
Momentan, nu puteți edita rolurile personalizate ale agenților în LiveAgent deoarece acestea nu sunt disponibile. Orice modificare poate fi aplicată în cele trei roluri standard dacă dețineți permisiunea.
După ce ați aflat despre crearea funcțiilor personalizate în serviciul clienți, ar putea fi util să descoperiți abilități de serviciu pentru clienți. Aceste abilități sunt esențiale pentru a oferi o experiență de neuitat clienților și pentru a îmbunătăți relația cu aceștia.
De asemenea, puteți explora cele mai frecvente roluri din serviciul pentru clienți pentru a înțelege mai bine cum se pot îmbunătăți procesele și cum se pot atribui roluri specifice pentru a optimiza eficiența echipei.
Pentru a vă îmbunătăți experiența de autoservire a clienților, luați în considerare utilizarea unui software de întrebări frecvente. Acest instrument valoros poate reduce întrebările repetitive și poate crește satisfacția clienților, îmbunătățind în același timp productivitatea agenților.
Integrarea cu Salesforce poate aduce beneficii semnificative afacerii dvs., permițând o gestionare mai eficientă a clienților și o mai bună organizare a proceselor de vânzare și suport.
Nu în ultimul rând, verificați lista de abilități de serviciu clienți care sunt cruciale pentru a asigura un serviciu de calitate și pentru a dezvolta o echipă bine pregătită și adaptabilă la nevoile clienților. Aceste abilități sunt fundamentale pentru succesul pe termen lung al oricărei afaceri.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.