Ce este un CRON job?
Cron Jobs vă ajută să programați și să rulați anumite sarcini pe serverul dvs. Cron Jobs sunt utilizate pentru automatizarea sarcinilor care rulează periodic pe fundal, de ex. în aplicații web precum LiveAgent. Cron este o activitate bazată pe timp sau organizator de joburi în sistemele de operare bazate pe Unix (Mac OS, Linux, FreeOSBD etc.). Aceste sarcini sau sarcini programate sunt denumite Joburi Cron. Există diverse circumstanțe în care o aplicație online poate avea nevoie de anumite sarcini pentru a rula în mod obișnuit. De exemplu, trimiteți e-mailuri în bloc sau preluați date.
Sintaxă
Iată o sarcină cron simplă:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Ce sunt CRON jobs?
Cron Job este o comandă care este utilizată pentru a programa lucrările care vor fi executate în viitor. Cel mai adesea este folosit pentru a programa sarcini care trebuie efectuate periodic, cum ar fi notificări în fiecare luni la ora 12.00.
Pentru ce sunt utilizate CRON jobs?
Cron Jobs poate fi utilizat dacă aveți un site în care conturile au date de expirare. Cron poate fi apoi programat pentru a dezactiva sau șterge automat datele contului. O altă funcționalitate poate fi trimiterea în masă a e-mailurilor zilnice. De asemenea, puteți utiliza Cron Jobs pentru a verifica conținutul site-ului dvs. web. Cron Jobs vă permite apoi să găsiți link-urile sparte..
Puteți seta CRON jobs în LiveAgent?
Cron jobs pot fi setate în LiveAgent. Pentru a face acest lucru, deschideți desktopul Cron Tasks și faceți clic pe butonul „Cron Task”. Apoi setați intervalul de rulare cron și copiați URL-ul Cron Job. În câmpul „URL pentru conectare” introduceți: http://www.example.com/scripts/jobs.php Apoi, selectați frecvența lucrărilor cron. După ce faceți clic pe „Creați jobul Cron”, totul este configurat.
După ce ați înțeles ce este un CRON job, vă recomandăm să explorați beneficiile automatizării asistenței. Aflați cum automatizarea asistenței poate crește satisfacția clienților și îmbunătăți productivitatea angajaților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.