Ce este un formular pentru client?
O asistență excelentă pentru clienți crește satisfacția și loialitatea clienților. Pentru a oferi un sprijin mai bun, este necesar să aveți mai multe informații despre clienți. O modalitate de a le obține este printr-un formular de client. Veți ști de câte ori clientul a contactat compania înainte, preferințele lor și multe altele.
Aceste formulare pentru clienți pot fi, de asemenea, completate de agenți după comunicarea cu clienții. Apoi, agenții au mai multe informații și pot ajuta clienții mai repede și mai bine.
Frequently Asked Questions
Ce este formularul pentru client?
Un formular pentru clienți este unul dintre formularele care vă oferă șansa de a obține mai multe informații despre clienții dvs. Atât clientul, cât și agentul le pot completa după contactarea clientului. Datorită informațiilor colectate în acest mod, agenții au o imagine mai largă a clientului.
Cum se accesează formularul pentru client în LiveAgent?
Formularele pentru client LiveAgent sunt disponibile în panoul agentului. Și sunt disponibile agenților cu toate rolurile disponibile. Datorită acestui fapt, agentul poate obține cu ușurință informații despre clientul al cărui caz este tratat.
Cum se editează formularul pentru client în LiveAgent?
Pentru a accesa formularele clienților din LiveAgent, accesați „Configurare”. Acolo veți găsi un link către formularul pentru client și îl puteți edita și adapta după cum este necesar.
După ce ați citit despre formularul pentru clienți, poate doriți să explorați și galeria de formulare de contact. Aici veți descoperi diverse stiluri și poziții pentru butoanele de contact, care pot fi personalizate pentru nevoile dvs.
Un alt articol interesant este despre satisfacția serviciului pentru clienți. Acesta explică importanța satisfacției clienților și cum aceasta poate fi îmbunătățită.
Pentru a înțelege mai bine cum să gestionați interacțiunile cu clienții, puteți citi despre interacțiunea cu clienții. Veți învăța despre eticheta și abilitățile necesare pentru a oferi o experiență excelentă clienților dvs.
În plus, șabloanele pentru formularele de solicitare a biroului de asistență vă pot ajuta să adunați informațiile necesare de la clienți și să îmbunătățiți productivitatea agentului.
În cele din urmă, articolul despre serviciul clienți oferă o definiție clară a serviciului pentru clienți și sfaturi utile pentru a-l îmbunătăți. Aceste resurse vă pot ghida să oferiți un serviciu de înaltă calitate clienților dvs.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.