Ce este un scor de satisfacție a clienților?
Satisfacția clienților este un instrument utilizat pentru a măsura dacă clientul a fost mulțumit de produsul pe care l-a cumpărat sau nu.
Clienții din vremea de astăzi lasă comentarii despre aplicațiile sociale despre cum s-a dovedit interacțiunea lor cu un produs. S-ar putea să fie mai bun decât așteptările lor, chiar până la limită, sau mult sub ceea la ce se așteptau. Organizațiile pot monitoriza nivelul de satisfacție al clienților lor prin apeluri telefonice sau sondaje online. Acest lucru îi va ajuta să facă modificări în consecință, astfel încât clienții să fie mulțumiți de ceea ce cumpără și compania să nu-și piardă clienții.
Frequently Asked Questions
Care este definiția Scorului de satisfacție a clienților?
Scorul de satisfacție al clienților este un indicator care ne arată gradul de loialitate a clienților. Companiile îl folosesc pentru a evalua gradul de satisfacție a clienților cu experiența cu o anumită companie (cumpărare, interacțiune, produs sau serviciu livrat).
Cum se calculează scorul de satisfacție al clienților?
Dacă doriți să măsurați scorul de satisfacție a clienților, va trebui să trimiteți clienților un chestionar scurt și aceștia vor putea răspunde la o întrebare de evaluare a serviciului, cum ar fi „Cum ați evalua serviciul / produsul pe care l-ați primit?” Clienții ar trebui să aleagă scara de la 1 la 5, 1 fiind foarte nemulțumit și 5 foarte satisfăcut. Cu toate acestea, dacă trebuie să extindeți sondajul, puteți utiliza și o scară de 10 puncte.
Puteți măsura Scorul de satisfacție al clienților folosind LiveAgent?
Utilizatorii LiveAgent pot măsura satisfacția clienților utilizând integrarea nativă cu Nicereply. Este un instrument de sondare a satisfacției clienților. Integrarea oferă un șablon de sondaj care poate fi trimis către baza dvs. de clienți prin e-mail, încorporați un link de sondaj în semnătura dvs. de e-mail sau prin chat live.
Dacă doriți să înțelegeți mai bine cum să colectați și să analizați feedback-ul de la clienți, articolul despre sondaj privind satisfacția clienților vă va ghida prin procesul de creare a unui sondaj eficient. Acest articol explică ce ar trebui să includeți în sondajul vostru pentru a obține cele mai relevante informații.
Pentru a obține exemple concrete de întrebări pe care le puteți folosi, consultați secțiunea despre întrebări de sondaj privind satisfacția clienților. Aici veți găsi șabloane gratuite care vă pot ajuta să obțineți feedback valoros de la clienți.
De asemenea, este important să răspundeți în mod adecvat feedback-ului primit. Articolul despre șabloane de e-mail de răspuns la feedback-ul clienților vă oferă exemple de mesaje care pot îmbunătăți relația cu clienții și pot spori satisfacția acestora. Folosind aceste șabloane, veți putea răspunde rapid și eficient la feedback-ul clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.