Ce este un domeniu de e-mail extern?
Un domeniu de e-mail extern este o adresă de e-mail care este asociată cu compania pentru care lucrați. De exemplu, o persoană care lucrează pentru Shell Global Solutions ar avea o adresă de e-mail de tipul „thename@shell.com”. Acest lucru arată că persoana căreia îi trimiteți un e-mail este un angajat al Shell Global Solutions.
Acest lucru îi ajută pe oameni să recunoască autorizarea persoanei, deoarece nu puteți avea un domeniu de e-mail extern decât dacă a fost autorizat de compania pentru care lucrați. Acest lucru vă face automat o persoană de încredere dacă lucrați pentru o organizație multinațională bună, deoarece multinaționalele nu angajează persoane care nu sunt demne de criteriile lor.
Frequently Asked Questions
Ce este un domeniu de e-mail extern?
De obicei, atunci când lucrați pentru o anumită companie, adresa de e-mail este asociată cu compania dvs. De exemplu, dacă lucrați la XYZ, adresa dvs. de e-mail ar fi abcde@XYZ.com. Atunci știți că persoana respectivă este angajată a companiei XYZ. Un domeniu extern este unul care, de obicei, nu este autorizat de compania dvs. (se pot întâmpla excepții).
Puteți seta un domeniu de e-mail extern în LiveAgent?
Nu puteți configura direct un domeniu de e-mail extern în LiveAgent. Cu toate acestea, puteți configura o regulă care să permită trimiterea mesajelor la o adresă de e-mail externă. Pentru a face acest lucru, mergeți la „Configurare”, apoi faceți click pe „Automatizare” și „Reguli” și creați o nouă regulă.
Domeniile externe de e-mail sunt sigure?
Un domeniu extern poate fi sigur, dar totul depinde de modul în care este securizat. Cu toate acestea, fiți atent dacă un anumit domeniu este de încredere și evaluați nivelul său de securitate.
După ce ați înțeles ce este un domeniu de e-mail extern, ar putea fi util să explorați cum șabloanele de e-mail de verificare pot simplifica procesul de confirmare a e-mailurilor. Aceste șabloane vă pot economisi timp și pot asigura că toate mesajele importante ajung la destinatarii corecți.
De asemenea, dacă doriți să vă îmbunătățiți comunicarea prin e-mailuri de conținut bine structurate și atractive, verificați șabloanele de e-mail de conținut. Acestea vă pot ajuta să creați mesaje personalizate care să capteze atenția cititorilor și să îmbunătățească rata de implicare.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Îmbunătățiți imaginea profesională a afacerii dvs. cu funcția de redirecționare a e-mailurilor de la LiveAgent. Simplu de configurat, această soluție eficientizează comunicarea cu clienții și oferă un aspect oficial e-mailurilor dvs. Încercați gratuit fără obligații și transformați interacțiunile prin e-mail în oportunități de consolidare a brandului!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!