Ce este un domeniu de e-mail extern?
Un domeniu de e-mail extern este o adresă de e-mail care este asociată cu compania pentru care lucrați. De exemplu, o persoană care lucrează pentru Shell Global Solutions ar avea o adresă de e-mail de tipul „thename@shell.com”. Acest lucru arată că persoana căreia îi trimiteți un e-mail este un angajat al Shell Global Solutions.
Acest lucru îi ajută pe oameni să recunoască autorizarea persoanei, deoarece nu puteți avea un domeniu de e-mail extern decât dacă a fost autorizat de compania pentru care lucrați. Acest lucru vă face automat o persoană de încredere dacă lucrați pentru o organizație multinațională bună, deoarece multinaționalele nu angajează persoane care nu sunt demne de criteriile lor.
Frequently Asked Questions
Ce este un domeniu de e-mail extern?
De obicei, atunci când lucrați pentru o anumită companie, adresa de e-mail este asociată cu compania dvs. De exemplu, dacă lucrați la XYZ, adresa dvs. de e-mail ar fi abcde@XYZ.com. Atunci știți că persoana respectivă este angajată a companiei XYZ. Un domeniu extern este unul care, de obicei, nu este autorizat de compania dvs. (se pot întâmpla excepții).
Puteți seta un domeniu de e-mail extern în LiveAgent?
Nu puteți configura direct un domeniu de e-mail extern în LiveAgent. Cu toate acestea, puteți configura o regulă care să permită trimiterea mesajelor la o adresă de e-mail externă. Pentru a face acest lucru, mergeți la „Configurare”, apoi faceți click pe „Automatizare” și „Reguli” și creați o nouă regulă.
Domeniile externe de e-mail sunt sigure?
Un domeniu extern poate fi sigur, dar totul depinde de modul în care este securizat. Cu toate acestea, fiți atent dacă un anumit domeniu este de încredere și evaluați nivelul său de securitate.
După ce ați înțeles ce este un domeniu de e-mail extern, ar putea fi util să explorați cum șabloanele de e-mail de verificare pot simplifica procesul de confirmare a e-mailurilor. Aceste șabloane vă pot economisi timp și pot asigura că toate mesajele importante ajung la destinatarii corecți.
De asemenea, dacă doriți să vă îmbunătățiți comunicarea prin e-mailuri de conținut bine structurate și atractive, verificați șabloanele de e-mail de conținut. Acestea vă pot ajuta să creați mesaje personalizate care să capteze atenția cititorilor și să îmbunătățească rata de implicare.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.