Ce este experiența clienților?
Toate interacțiunile pe care clienții le au cu o companie și serviciile / produsele acesteia se numesc experiența clienților sau CX cu alte cuvinte. Începe atunci când clientul începe să aibă de-a face cu o companie.
CX este despre a oferi o experiență eficientă, folositoare și satisfăcătoare. Principalul factor este să-i fie furnizată fiecărui client, de fiecare dată și pretutindeni. Este vorba despre depășirea așteptărilor clienților, ajutarea și îngrijirea lor. Este ca un parteneriat și fiecare experiență are un impact asupra acestuia. Investiți în CX și vă vor crește vânzările și veniturile.
Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.
Care sunt avantajele unei bune experiențe a clienților?
- clienți fideli
- clienți noi
- venituri mai mari
- implicarea clienților
- retenția clienților
De ce este atât de importantă experiența clienților?
Conform Harvard Business Reviews, experiența clienților nu a fost niciodată mai importantă. Studiul spune că clientul care a avut un CX bun este probabil să cheltuiască cu 140% mai mult. Aceasta este în comparație cu clientul care are un CX rău. Investiția în CX-ul dvs. este mai ieftină pe termen lung pentru afacere. Motivul este că un client nefericit necesită mai mult pentru a-și rezolva nemulțumirea.
Un alt factor menționat în studiul Harvard Business Reviews a fost fidelitatea clienților. A arătat că un CX bun oferă 74% șanse să rețină un client anul viitor. Dar, un CX rău lasă compania cu 43% șanse să păstreze clientul anul viitor.
Cum să vă îmbunătățiți CX cu software-ul de asistență pentru clienți?
Software-ul de asistență pentru clienți, precum LiveAgent, asigură o comunicare rapidă și eficientă cu clienții. Reprezentanții clienților pot lucra într-un singur software. LiveAgent oferă posibilitatea de a comunica cu clienții din mai multe canale.
Caracteristici LiveAgent care se îmbunătățesc CX:
- Articolele din Baza de Cunoștințe (Portal de autoservire)
- Call center, E-mail, Rețele Sociale, Chat Live
- Răspunsuri predefinite
- Distribuirea automată a tichetelor
- Monitorizarea timpului
- Departamente
- Prezentare generală a datelor analitice
- Colectarea datelor pe mai multe canale
- Prezentare generală pe mobil a solicitărilor clienților
Aflați mai multe despre toate Caracteristicile LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 30-day free trial right away!
Urmăriți un videoclip despre experiența clienților
Experiența clienților este esențială pentru companiile de toate dimensiunile. Software-ul LiveAgent pentru biroul de asistență oferă o gamă largă de funcționalități de încredere pentru a ajuta companiile să-și îmbunătățească experiența de asistență pentru clienți. Cu funcții precum gestionarea completă a biletelor, capabilități omnicanal, portal de autoservire pentru clienți și analize detaliate, LiveAgent ajută companiile să sporească satisfacția clienților și să reducă timpul de răspuns. În plus, LiveAgent se integrează cu software-ul popular de la terți și oferă securitate de clasă mondială pentru a se asigura că datele clienților rămân în siguranță și securizate. Utilizând funcțiile și instrumentele pe care software-ul LiveAgent le oferă, companiile pot oferi cu ușurință clienților lor asistență utilă și eficientă.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul experiența clienților?
Experiența clienților (sau CX) se referă la toate interacțiunile dintre un client și o companie. Include atât experiența legată de latura tehnică, cât și, de exemplu, experiențele legate de contactul cu un reprezentant al unei mărci date, adică serviciul clienți.
Care sunt pilonii experienței clienților?
Există șase piloni principali ai experienței clienților. Primul este personalizarea, adică concentrarea asupra clientului pentru a crea o legătură emoțională cu acesta. Al doilea pilon este onestitatea, care se bazează pe încredere și credibilitate reciprocă. Al treilea pilon sunt așteptările. Ideea aici este de a fi conștienți de ceea ce se așteaptă clienții și ce trebuie făcut pentru a le depăși așteptările. O altă fundație este asumarea responsabilității pentru găsirea unei soluții la problemă. Următorul punct este abilitatea de a simplifica cât mai mult asistența pentru clienți, unde clientul ar trebui să petreacă cât mai puțin timp și efort posibil. Ultimul pilon este empatia, adică crearea de relații individuale cu clienții pe baza contextului situației.
Cum se îmbunătățește experiența clienților?
Pentru a îmbunătăți experiența clienților, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să înțelegeți clientul, să vă puneți în locul său și să vă întrebați: ce putem face mai bine? Un punct la fel de important este asistența excelentă pentru clienți, care vă va permite să rezolvați eficient problemele clienților și vă va oferi, de asemenea, posibilitatea de a-i asculta în timp real. A vă baza pe feedback-ul constant al clienților este o modalitate de a vă îmbunătăți experiența clienților.
După ce ați aflat despre experiența clienților, este util să explorați mai departe cum puteți îmbunătăți relațiile cu clienții. Relațiile bune cu clienții nu doar că îmbunătățesc satisfacția acestora, dar și contribuie la loialitatea pe termen lung. De asemenea, dacă doriți să vă perfecționați strategia, aflați mai multe despre software-ul pentru experiența clienților și cum acesta poate transforma interacțiunile cu clienții. Investind în instrumente avansate, veți putea oferi un suport mai eficient și personalizat.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperă rolul esențial al unui consultant servicii clienți și cum LiveAgent îți poate îmbunătăți eficiența afacerii. Află cum să gestionezi reclamațiile, să furnizezi informații utile și să documentezi interacțiunile cu clienții. Încearcă gratuit LiveAgent și transformă-ți serviciul clienți cu soluții complete și integrare ușoară.
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!