Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este tehnic același lucru ca și un tichet. Uneori, clienții se referă la firele tichetului drept tichete și invers. De obicei, ceea ce înțeleg prin firul tichetului este întreaga comunicare disponibilă într-un singur tichet, cu toate notele, marcajele de timp, răspunsurile clienților și ale agenților.

Frequently Asked Questions
Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este același lucru ca firul tichetului. Deci, o notificare care a fost introdusă în sistem și transformată într-un tichet. Prin fir se înțelege toată corespondența disponibilă într-un singur tichet, inclusiv note, marcajul timpului, răspunsurile clienților și ale agenților.
Cine poate accesa firele tichetelor?
Toți agenții atribuți unor tichete specifice, agenții cu care sunt partajați, precum și administratorii și proprietarul, au acces la firul tichetului.
Unde în LiveAgent puteți verifica firele tichetelor?
În LiveAgent, firele de tichete pot fi verificate în panoul agentului din secțiunea Tichete.
După ce ați citit despre firul tichetului, ar putea fi util să înțelegeți mai bine cum funcționează distribuirea tichetelor. Aflați ce este distribuirea tichetelor și cum poate ajuta la eficientizarea serviciului de asistență pentru clienți. De asemenea, explorarea domeniului tichetului agentului vă va oferi o idee despre cum agenții pot gestiona tichetele în mod eficient. Înțelegeți cum să verificați și să setați domeniul tichetului agentului în LiveAgent. Dacă doriți să adăugați funcționalități interactive pe site-ul dvs., ar putea fi interesant să citiți despre widget-ul web. Aflați cum widget-urile pot economisi timp și crește interactivitatea. În cele din urmă, pentru a îmbunătăți serviciul pentru clienți, este important să înțelegeți rolul agenților de birou de asistență. Descoperiți ce aptitudini sunt necesare pentru a deveni un agent eficient și cum pot contribui agenții la succesul echipei.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"