Ce este GDPR?
Regulamentul general privind protecția datelor este un regulament creat pentru a unifica protecția datelor în cadrul Uniunii Europene. Principalul său obiectiv este de a proteja informațiile personale ale cetățenilor europeni. GDPR devine aplicabil începând cu 25 mai 2018.
Frequently Asked Questions
Cum se definește GDPR?
GDPR, sau Regulamentul general privind protecția datelor, este un cadru juridic care definește liniile directoare pentru colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor care locuiesc pe teritoriul Uniunii Europene. Regulamentul se aplică indiferent de locul în care este localizat site-ul web, deci trebuie aplicat tuturor site-urilor web care atrag un public european.
Care sunt principiile GDPR?
GDPR definește șapte principii-cheie privind datele cu caracter personal, și anume legalitatea, corectitudinea și transparența, limitarea scopului, minimizarea datelor, precizia, restricțiile de stocare, integritatea și confidențialitatea, adică securitatea, precum și răspunderea. Acestea definesc în mod clar modul în care datele pot fi colectate, modul de prelucrare a acestora și modul de gestionare în siguranță a acestora.
Unde puteți afla mai multe despre GDPR?
Puteți afla mai multe despre GDPR direct de pe site-ul web GDPR.eu, care conține un ghid complet pentru respectarea GDPR. Acesta este o sursă de informații atât pentru persoanele fizice, cât și pentru organizațiile care examinează conformitatea activităților lor cu GDPR și ce trebuie să facă pentru ca activitățile lor să fie conforme cu GDPR.
Dacă doriți să înțelegeți mai bine ce este GDPR, citiți articolul nostru dedicat care explică în detaliu aceste reglementări și cui se aplică. Pentru a vedea cum LiveAgent se conformează cu GDPR, vă recomandăm să explorați articolul despre conformitatea GDPR, unde veți găsi și informații despre măsurile de securitate suplimentare pe care le-am implementat.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.