Ce este HTML?
HTML provine de la Hypertext Markup Language (Limbaj de Marcare Hipertext). Acesta este cel mai cunoscut limbaj de marcare utilizat în mod standard pentru a crea pagini web sau aplicații web.
Documentele HTML sunt trimise de pe un server web sau local și sunt procesate de browserele web, care traduc HTML-ul în pagini web multimedia.
HTML este utilizat în mod obișnuit alături de CSS și JavaScript.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă HTML?
HTML, sau Hypertext Markup Language, permite utilizatorului să creeze și să organizeze secțiuni, paragrafe, titluri, legături și citate în bloc pentru pagini web și aplicații. Nu este un limbaj de programare, dar vă va permite să formatați documente pe web. Folosește structuri de cod simple.
Care sunt elementele de bază ale HTML?
Bazele HTML-ului se bazează pe seturi de elemente (tag-uri) care pot fi numite componente ale paginilor web. Cele mai multe elemente au deschideri și închideri care utilizează tag-ul corespunzător, cum ar fi: element . Paginile principale, paginile de informații despre și paginile de contact se bazează de obicei pe HTML.
Puteți edita HTML în LiveAgent?
În LiveAgent aveți acces la un editor WYSIWYG care vă permite să introduceți și să formatați conținutul și în HTML. Datorită acestui lucru, puteți edita și stiliza cu ușurință conținutul e-mailurilor, crea șabloane și formata baza de cunoștințe. Acolo puteți scrie cu text bold, crea liste numerotate, adăuga imagini, lipi tabele sau încorpora link-uri.
Dacă vrei să îmbunătățești serviciul cu clienții, poate vrei să descoperi cum să creezi o pagină cu întrebări frecvente. Acest ghid îți oferă pași simpli și eficienți pentru a structura și organiza întrebările comune, asigurându-te că sunt ușor de citit și actualizate. De asemenea, consultă șabloanele de comunicare elementare din baza de cunoștințe pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții prin răspunsuri bine structurate și relevante. Aceste șabloane te vor ajuta să menții o comunicare clară și coerentă.În plus, ai la dispoziție formularul pentru clienți care explică cum să colectezi informațiile necesare de la clienți prin formulare eficiente. Acest articol te va ghida să creezi formulare care să îmbunătățească experiența utilizatorilor și să optimizeze interacțiunile. În final, explorează galeria de formulare de contact pentru a alege designul potrivit care să faciliteze contactul cu clienții. Această resursă îți oferă opțiuni diverse de personalizare pentru a răspunde nevoilor afacerii tale.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"