Ce este un import în masă?
Instrumentul de importare în masă adaugă mai mulți utilizatori în sistem, mai rapid și mai ușor. Folosiți-l pentru a adăuga noi utilizatori sau pentru a actualiza utilizatorii sau organizațiile existente. Pregătiți valori separate prin virgulă – fișier CSV care va include toate datele necesare ale utilizatorului sau ale organizației.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un import în masă?
Importul în masă este o metodă mai rapidă de importare a volumelor de date. Este de obicei utilizat pentru cantități mari de date care necesită metode mai elaborate de transfer.
Care este rolul importului în masă?
Importul în masă vă permite să adăugați mai mulți utilizatori simultan. Acest lucru vă scutește de a fi nevoie să adăugați utilizatorii unul câte unul. Pe lângă datele de bază ale clienților (telefon, email), puteți importa și date mai detaliate care sunt disponibile.
Cum se procedează la un import în bloc în LiveAgent?
Pentru a efectua un import în masă în LiveAgent trebuie să pregătiți un fișier CSV în care valorile să fie separate prin virgule. Acesta ar trebui să includă toate datele necesare pentru utilizatori sau organizații. Acest instrument face mai rapidă și mai ușoară adăugarea mai multor utilizatori în sistem.
După ce ați terminat de citit despre importul în masă, ar putea fi util să vă informați despre integrarea GMX. Acest articol vă va explica cum să utilizați GMX și cum poate fi integrat cu LiveAgent pentru a îmbunătăți serviciul clienți. De asemenea, puteți explora șabloanele pentru solicitarea integrării, care oferă exemple și ghiduri pentru cereri de integrare software, asigurându-vă că clienții sunt mulțumiți. Dacă sunteți interesat de diferențele dintre gestionarea conținutului și gestionarea cunoștințelor, verificați articolul despre gestionarea conținutului vs. gestionarea cunoștințelor. Acesta vă va ajuta să înțelegeți cum se pot integra aceste sisteme pentru a sprijini mai bine afacerea. În cele din urmă, puteți afla mai multe despre integrare, care oferă informații detaliate despre ce este o integrare și cum poate îmbunătăți serviciul clienți.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.