Ce este încântarea clienților?
Cel mai mare obiectiv al multor companii este satisfacția clienților. Încântarea clienților, numită și deliciul clienților, provoacă o emoție wow. Nu este vorba doar de cuvinte de recunoștință. Este vorba de a furniza ceea ce are nevoie clientul pe moment, într-un mod valoros. Este necesar să știm la ce se așteaptă clienții de la companie. Ținta este depășirea așteptărilor clienților. Există multe modalități de a obține încântarea clienților.
Frequently Asked Questions
Cum se definește încântarea clienților?
Satisfacția clienților este întâmpinarea nevoilor lor, oferindu-le valoarea pe care o așteaptă. Pentru a satisface clientul, este necesar să-i satisfacem cel puțin nevoile. Cu toate acestea, cheia este să se meargă dincolo de asta și să se depășească nevoile clienților.
Care sunt elementele de bază ale încântării clienților?
Baza satisfacției clienților este îndeplinirea tuturor nevoilor cerute de client. Aceasta constă în îndeplinirea așteptărilor pentru un serviciu sau produs, un serviciu adecvat de asistență pentru clienți și un proces de cumpărare corect implementat, fără cusur (de exemplu, livrarea produsului la momentul anunțat).
Care este opusul încântării clienților?
Opusul satisfacției clienților este nemulțumirea clienților. Aceasta apare atunci când nevoile și așteptările clientului nu au fost îndeplinite. Clientul aștepta mai mult și în cele din urmă a primit mai puțin. Acest lucru se poate întâmpla în orice etapă a procesului de cumpărare.
Dacă te interesează mai mult despre cum poți să îmbunătățești serviciul pentru clienți, articolele noastre te pot ghida pas cu pas. Poți începe cu șabloanele privind baza de cunoștințe, care îți vor explica cum să creezi articole eficiente și ușor de citit.
Apoi, explorează instrumentul de creare de bază de cunoștințe, unde vei afla cum să personalizezi și să structurezi conținutul pentru agenții tăi și clienți.
De asemenea, poți descoperi mai multe despre asistența pentru clienți și importanța acesteia pentru afacerea ta. Acest articol îți va arăta cum să folosești cele mai eficiente canale de suport pentru a oferi o experiență de calitate clienților tăi.
Nu în ultimul rând, îți recomandăm să consulți întrebările de sondaj privind satisfacția clienților, unde vei găsi cele mai bune practici pentru a colecta feedback-ul valoros de la clienți. Acest ghid te va ajuta să construiești un sondaj eficient și să evaluezi satisfacția clienților tăi.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.