Ce sunt indicatorii?
Indicatorii, denumiți și Rapoarte, sunt diferite tipuri de măsurători care vă pot fi utile pentru a vedea situația actuală a afacerii dvs. Există 3 categorii principale de indicatori: indicatori bazați pe timp, indicatori ai efortului și indicatori ai activității agenților.
Indicatorii bazați pe timp vă oferă date precum timpul de prim răspuns, timpul de așteptare al solicitantului sau timpul de rezolvare completă. Indicatorii privind efortul includ numărul de răspunsuri, de tichete redeschise sau realocate, iar cei privind activitatea agenților se referă la timpul online, disponibilitatea și tichetele rezolvate. De asemenea, puteți crea indicatori personalizați pentru a urmări datele de cel mai mare interes pentru dvs.
Aflați mai multe despre Indicatori în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce sunt indicatorii?
Indicatorii sunt măsuri de cuantificare. Aceștia sunt utilizați pentru a evalua, compara și urmări performanța sau producția. Există un grup de indicatori pe care conducerea sau analiștii le analizează în mod regulat pentru a menține evaluări ale performanței, opinii și strategii de afaceri.
Care sunt cei mai frecvenți indicatori de asistență pentru clienți?
Cei mai comuni indicatori ai serviciului clienți sunt Volumul de Tichete, care reprezintă numărul de notificări care măsoară numărul total de apeluri în domeniul de asistență. Urmează Timpul mediu de rezolvare a problemelor, Timpul mediu de răspuns, Timpul mediu de prim răspuns, Punctajul de satisfacție a clienților și Timpul mediu de deservire a clienților.
Ce indicatori puteți măsura în LiveAgent?
În LiveAgent puteți măsura clienții și activitatea agenților. Când vine vorba de clienți, puteți măsura, printre altele, Scorul Net al Promotorului, Indicele de Satisfacție a Clienților, Scorul de Efort al Clienților, Scorul Intern al Calității, Implicarea Clienților, Rata de Fluctuație a Clienților, Rata de Retenție a Clienților, Rata de Recomandare. Când vine vorba de agenți, putem măsura, printre altele, volumul de tichete, numărul de contacte, nivelul de servicii și numărul de tichete restante.
După ce ați aflat despre indicatorii serviciului clienți, vă recomandăm să descoperiți mai multe despre evaluarea satisfacției clienților. Aici veți înțelege cum să măsurați eficient satisfacția clienților pentru a îmbunătăți experiența oferită.
De asemenea, puteți explora interfața de agent, unde veți afla ce funcționalități oferă LiveAgent pentru a vă ajuta agenții să lucreze mai eficient. Aceasta vă va permite să creați rapoarte și să gestionați interacțiunile cu clienții mai ușor.
Nu uitați să descoperiți și Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți. Acest articol vă va oferi o listă cu indicatorii esențiali pentru monitorizarea performanței și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților.
Descoperiți ce este valoarea în afaceri și cum influențează satisfacția clienților! Aflați cum să construiți o valoare ridicată prin servicii de asistență excelente, exemple practice și soluții pentru creșterea rentabilității investițiilor. Explorați cum LiveAgent vă poate ajuta să creați un impact pozitiv asupra clienților dvs. și să vă optimizați serviciile de suport. Începeți acum perioada de încercare gratuită!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Descoperiți top 20 indicatori esențiali pentru evaluarea serviciului clienți, inclusiv NPS, CSAT și CES, pentru a îmbunătăți performanța și experiența clienților. Încercați gratuit LiveAgent pentru gestionarea eficientă a cererilor și optimizarea serviciilor.
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!