Ce sunt indicatorii?
Indicatorii, denumiți și Rapoarte, sunt diferite tipuri de măsurători care vă pot fi utile pentru a vedea situația actuală a afacerii dvs. Există 3 categorii principale de indicatori: indicatori bazați pe timp, indicatori ai efortului și indicatori ai activității agenților.
Indicatorii bazați pe timp vă oferă date precum timpul de prim răspuns, timpul de așteptare al solicitantului sau timpul de rezolvare completă. Indicatorii privind efortul includ numărul de răspunsuri, de tichete redeschise sau realocate, iar cei privind activitatea agenților se referă la timpul online, disponibilitatea și tichetele rezolvate. De asemenea, puteți crea indicatori personalizați pentru a urmări datele de cel mai mare interes pentru dvs.
Aflați mai multe despre Indicatori în LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Ce sunt indicatorii?
Indicatorii sunt măsuri de cuantificare. Aceștia sunt utilizați pentru a evalua, compara și urmări performanța sau producția. Există un grup de indicatori pe care conducerea sau analiștii le analizează în mod regulat pentru a menține evaluări ale performanței, opinii și strategii de afaceri.
Care sunt cei mai frecvenți indicatori de asistență pentru clienți?
Cei mai comuni indicatori ai serviciului clienți sunt Volumul de Tichete, care reprezintă numărul de notificări care măsoară numărul total de apeluri în domeniul de asistență. Urmează Timpul mediu de rezolvare a problemelor, Timpul mediu de răspuns, Timpul mediu de prim răspuns, Punctajul de satisfacție a clienților și Timpul mediu de deservire a clienților.
Ce indicatori puteți măsura în LiveAgent?
În LiveAgent puteți măsura clienții și activitatea agenților. Când vine vorba de clienți, puteți măsura, printre altele, Scorul Net al Promotorului, Indicele de Satisfacție a Clienților, Scorul de Efort al Clienților, Scorul Intern al Calității, Implicarea Clienților, Rata de Fluctuație a Clienților, Rata de Retenție a Clienților, Rata de Recomandare. Când vine vorba de agenți, putem măsura, printre altele, volumul de tichete, numărul de contacte, nivelul de servicii și numărul de tichete restante.
După ce ați aflat despre indicatorii serviciului clienți, vă recomandăm să descoperiți mai multe despre evaluarea satisfacției clienților. Aici veți înțelege cum să măsurați eficient satisfacția clienților pentru a îmbunătăți experiența oferită.
De asemenea, puteți explora interfața de agent, unde veți afla ce funcționalități oferă LiveAgent pentru a vă ajuta agenții să lucreze mai eficient. Aceasta vă va permite să creați rapoarte și să gestionați interacțiunile cu clienții mai ușor.
Nu uitați să descoperiți și Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți. Acest articol vă va oferi o listă cu indicatorii esențiali pentru monitorizarea performanței și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.