Care sunt informațiile despre clienți?
Nume, număr de telefon, adresă de email, adresă companie, comenzi și multe altele. Acestea sunt informațiile despre clienți pe care orice companie trebuie să le stocheze pentru a putea oferi un serviciul de suport perfect. Companiile pot obține diferite informații despre clienți.

Fiecare companie trebuie de asemenea să știe care sunt cerințele clientului și cum să le întreacă așteptările. Acest lucru poate duce la o creștere a vânzărilor, încasărilor și al gradului de satisfacție al clienților. Cu cât aveți mai multe informații la dispoziție, cu atât serviciul clienți este mai eficient și ajută la dezvoltarea afacerii dvs.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă informațiile despre clienți?
Informațiile despre clienți sunt datele pe care le deținem despre aceștia în sistem. De obicei, acestea sunt date cu privire la nume, prenume, adresă de email, adresa companiei, istoricul comenzilor etc. Aceste informații sunt solicitate de toate companiile.
Unde sunt stocate informațiile despre clienți în LiveAgent?
Informațiile despre clienți sunt salvate în baza de clienți în panoul LiveAgent al agentului. Pentru a le verifica, trebuie doar să mergeți la secțiunea 'Clienți', unde veți găsi informațiile de care aveți nevoie. În felul acesta, vă puteți îmbunătăți serviciul de suport clienți.
Cum securizați informațiile despre clienți?
Stocarea unor informații sensibile despre clienți presupune să fie corect securizate. Pentru a le proteja, solicitați doar informațiile de care aveți nevoie. Actualizați programul pe care îl utilizați pentru a comunica cu clienții - de regulă acestea au o tehnologie de criptare încorporată. Următorul pas este de a limita accesul la informații și de a permite să fie accesate doar de persoanele care într-adevăr au nevoie de ele. Conștientizarea importanței gestionării datelor de către agenți este extrem de importantă.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să creați și să personalizați o bază de cunoștințe, vizitați pagina dedicată instrumentului de creare a bazei de cunoștințe. Acest instrument vă va ajuta să organizați și să partajați informațiile cu clienții și echipa dvs.
Pentru a înțelege cum să îmbunătățiți serviciul clienți prin rapoarte detaliate, consultați articolul despre rapoartele serviciului clienți. Aceste rapoarte vă oferă o imagine clară asupra performanței agenților și a satisfacției clienților.
Gestionarea eficientă a facturării poate influența pozitiv experiența clienților. Aflați mai multe despre gestionarea facturării și integrarea sistemelor de facturare pentru a simplifica procesele financiare.
Pentru exemple de comunicare eficientă în baza de cunoștințe, explorați șabloanele de comunicare elementare. Aceste șabloane vă pot ajuta să oferiți răspunsuri rapide și consistente clienților.
Doriți să eficientizați procesele de asistență? Descoperiți cum automatizarea asistenței poate crește productivitatea și satisfacția clienților. Această pagină oferă sfaturi și beneficii ale automatizării în cadrul LiveAgent.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.