Ce este înregistrarea apelurilor VoIP?
În termeni simpli, înregistrarea apelurilor VoIP înseamnă înregistrarea apelurilor telefonice VoIP. Înregistrarea poate fi salvată în formate precum MP3 audio. Puteți utiliza apoi un serviciu precum Rev.com pentru a transcrie înregistrarea apelurilor VoIP în text.
Există două moduri de a aborda înregistrarea apelurilor VoIP, în funcție de tehnologia VoIP (Voice over Internet Protocol) și de politica companiei.
Înregistrarea manuală a apelurilor VoIP
O abordare manuală înseamnă că un angajat decide dacă să înregistreze sau nu apelurile VoIP apăsând un buton de înregistrare. Această opțiune este o abordare bună dacă doriți să cereți permisiunea în fiecare apel înainte de a activa înregistrarea apelurilor VoIP.
Înregistrarea automată a apelurilor
Unele companii aleg să înregistreze toate apelurile telefonice VoIP (adică atât apelurile de intrare, cât și cele de ieșire). Pentru a stabili așteptările față de clienți, sistemul telefonic le spune de obicei clienților în avans că apelurile primite vor fi înregistrate în “scopuri de instruire”. Managerii folosesc uneori o înregistrare automată și pentru a rezolva disputele cu clienții.
Cum să configurați înregistrarea apelurilor VoIP
Procesul de configurare a înregistrării apelurilor VoIP variază în funcție de tehnologia specifică pe care o utilizați. Utilizați următorul set de pași pentru a începe.
- Determinați-vă nevoile de înregistrare a apelurilor VoIP
Înregistrarea apelurilor utilizează spațiu de stocare digitală, iar unii clienți pot să nu fie de acord cu înregistrarea apelurilor telefonice. Prin urmare, este prudent să se elaboreze linii directoare ale companiei pentru a stabili când și cum vor fi înregistrate apelurile.
- Verificați dacă există funcții de înregistrare în platformele VoIP
Următorul pas este să verificați caracteristicile specifice de înregistrare disponibile pe platformele VoIP. De exemplu, dacă intenționați să înregistrați un număr mare de apeluri VoIP, verificați ce platforme VoIP acceptă numere mari de înregistrări și cât veți plăti pentru înregistrarea apelurilor.
- Verificați compatibilitatea laptopului
Majoritatea furnizorilor VoIP oferă o soluție de înregistrare pentru utilizatorii VoIP pe un dispozitiv portabil.
- Vedeți dacă dispozitivul dvs. este acceptat
Contactați furnizorul de servicii VoIP pentru a afla dacă acesta acceptă dispozitive mobile. De exemplu, dacă angajaților dvs. le place să folosească telefoane Android, verificați dacă oferă suport pentru Android VoIP. Pentru a verifica calitatea soluției VoIP, verificați ce spun clienții reali despre utilizarea soluției de înregistrare. De exemplu, căutați furnizorul de servicii VoIP pe TrustPilot sau Capterra și vedeți ce spun oamenii despre aplicațiile lor VoIP.
- Configurarea înregistrării apelurilor VoIP
În această etapă, trebuie să verificați calitatea audio a soluției de înregistrare. Pentru a verifica calitatea audio, efectuați o serie de teste de control al calității în care un angajat simulează apelurile clienților către echipa de vânzări (adică apelurile primite). În mod similar, testați dacă apelurile de ieșire sunt înregistrate corespunzător.
No limit on the number of recordings
LiveAgent offers unlimited call recordings that can be safely stored in your account.
Puteți înregistra un apel cu o companie?
Înainte de a utiliza o soluție de înregistrare a convorbirilor dvs., trebuie să țineți cont de câteva reguli.
- Toate părțile consimt la înregistrarea apelurilor
Potrivit HubSpot, treisprezece state americane, printre care California, Connecticut, Delaware, Florida și Montana, cer consimțământul tuturor părților înainte ca un apel să fie înregistrat. Dacă sunați în principal persoane din aceste state, asigurați-vă că cereți permisiunea înainte de a înregistra apelurile. În afara SUA, alte câteva țări cer, de asemenea, consimțământul tuturor. Dacă înregistrați apeluri cu persoane din Canada, Germania și Europa, asigurați-vă că obțineți permisiunea.
- Consimțământul unei singure părți
Unele state americane, precum Alabama, Alaska și Colorado, permit înregistrarea apelurilor dacă una dintre părți este de acord cu înregistrarea apelului.
Ca regulă generală, cel mai bine este să cereți permisiunea înainte de a înregistra o conversație telefonică. Dacă nu obțineți permisiunea, compania dvs. își poate pierde reputația de serviciu excelent pentru clienți.
Trebuie să le spuneți clienților că apelurile sunt înregistrate?
Fiecare companie are o abordare diferită în ceea ce privește stabilirea așteptărilor clienților cu privire la înregistrarea apelurilor. În general, există două abordări.
Pe măsură ce intră apeluri primite, o înregistrare stocată în meniul IVR le spune clienților că apelurile sunt înregistrate în scopuri de instruire. Oferind o notificare la fiecare apel, stabiliți așteptările clienților în fiecare situație.
- Anunț înainte de apel
Abordarea alternativă este de a le cere angajaților dvs., inclusiv reprezentanților de vânzări și echipelor de servicii pentru clienți, să ceară permisiunea înainte de a înregistra fiecare apel.
- Solicitarea permisiunii
Controlul accesului devine esențial dacă înregistrați apeluri în scopuri multiple (de exemplu, în scopuri de formare, pentru a oferi informații despre industrie echipei de marketing). Apelurile clienților includ adesea informații sensibile, cum ar fi numele clientului, adresa, numărul de telefon și cardul de credit. Asigurați-vă că vă protejați înregistratorul VoIP cu parole și alte măsuri de securitate.
Avantajele înregistrării apelurilor VoIP pentru întreprinderi
Există multiple avantaje pe care le puteți obține prin utilizarea unui înregistrator VoIP. În această secțiune, le vom trece în revistă pe cele mai comune.
Scopuri de formare
Înregistrând disputele dintre clienți în timpul unui apel, puteți oferi angajaților formare în domeniul serviciilor pentru clienți. O înregistrare a unui apel al unui agent de servicii clienți poate dezvălui informații valoroase despre cum să rezolve problemele. Apropo, puteți obține, de asemenea, informații valoroase pentru formarea reprezentanților de vânzări.
Viziuni de vânzări
Fiecare convorbire cu reprezentanții de vânzări ai companiei dvs. poate fi plină de povești ale clienților și de informații utile. De exemplu, s-ar putea să observați că menționarea unor detalii specifice din conversațiile anterioare ajută la crearea unei impresii pozitive asupra clientului. Folosiți gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) pentru a obține viziuni acționabile, o privire de ansamblu asupra istoricului și alte detalii relevante privind oportunitățile și starea actuală după fiecare apel de vânzări.
Viziuni de marketing
Este posibil ca echipa de marketing să nu se întâlnească prea des cu clienții reali. Prin urmare, este util să oferiți echipei de marketing acces la înregistrările convorbirilor telefonice pentru a-și baza marketingul pe informații exacte de la clienți.
Utilizarea înregistrărilor de apeluri în cadrul programului de formare continuă și de îndrumare este un instrument de management excelent. Revizuirea câtorva înregistrări de apeluri este crucială atunci când un manager se așează pentru a evalua performanța agentului de servicii clienți. În cazul în care există probleme semnificative, puteți aranja o instruire suplimentară, cum ar fi să cereți agentului să descarce înregistrări de apeluri ale clienților foarte bine cotate.
Choose a VoIP partner
LiveAgent currently hosts over 50 integrations with leading VoIP providers.
Cum pot împiedica pe cineva să-mi înregistreze convorbirile telefonice?
Utilizarea unui înregistrator VoIP aduce beneficii, dar nu toți clienții doresc să le fie înregistrate convorbirile. De aceea, flexibilitatea unei soluții de înregistrare VoIP este esențială. Înainte de a cumpăra o unitate de înregistrare VoIP pentru compania dvs., verificați următoarele capacități.
Dezactivarea înregistrării automate a apelurilor
Unii furnizori de servicii VoIP vă oferă opțiunea de a dezactiva înregistrarea automată a apelurilor. În timp ce apelurile VoIP înregistrate sunt valoroase, menținerea unui serviciu excelent pentru clienți este și mai importantă. Atunci când clienții reali vă cer să opriți înregistrarea, încercați să le satisfaceți cererea.
Oferirea unei alternative
Dacă un client nu se simte confortabil cu înregistrarea unui apel, oferiți-i alternative. De exemplu, un proprietar de afacere ar putea îndruma reprezentanții săi de vânzări să trimită clienții la un serviciu de chat online sau să trimită un e-mail.
Flexibilitate activă de înregistrare VoIP
Înregistrarea activă VoIP presupune realizarea unei copii a înregistrării audio a conversației telefonice pentru a fi stocată în altă parte. Verificați dacă furnizorul dvs. de servicii VoIP vă permite să dezactivați această funcție.
În cele din urmă, puteți refuza să participați la o conversație telefonică dacă nu înregistrați convorbirea. Majoritatea companiilor sunt motivate să mențină un nivel ridicat de experiență a clienților. Dacă ideea de a înregistra apelurile vă face să vă simțiți inconfortabil, verificați dacă firma vă va ajuta într-un alt mod, de exemplu prin e-mail.
All-in-one customer software
Sign up for a free 14-day trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă înregistrarea apelurilor VoIP?
Înregistrarea apelurilor VoIP reprezintă o practică de înregistrare a apelurilor telefonice de afaceri, inclusiv a convorbirilor de conferință în unele cazuri, pentru a îmbunătăți performanța companiei. Ați putea utiliza înregistrările apelurilor pentru a rezolva disputele cu clienții, pentru a îmbunătăți performanța reprezentanților serviciului clienți și pentru alte apeluri.
Cum să configurați înregistrarea apelurilor VoIP?
Pașii specifici pentru configurarea înregistrării apelurilor VoIP variază în funcție de soluția de înregistrare a apelurilor VoIP pe care o aveți. De exemplu, este posibil să aveți opțiunea de a înregistra manual anumite apeluri sau de a înregistra automat toate apelurile telefonice de afaceri către compania dvs.
Puteți înregistra un apel realizat cu o companie?
Cele mai multe state americane și țări din întreaga lume permit înregistrarea apelurilor cu ajutorul unui software de înregistrare a apelurilor VoIP. Cu toate acestea, asigurați-vă că cereți permisiunea înainte de a înregistra apelurile telefonice de afaceri.
Trebuie să le spuneți clienților că apelurile sunt înregistrate?
În general, se recomandă să informați clienții că toate apelurile telefonice de afaceri sunt înregistrate. Pentru consiliere juridică pe această temă, vă rugăm să consultați un profesionist calificat în domeniul juridic.
Care sunt avantajele înregistrării apelurilor VoIP pentru întreprinderi?
Înregistrarea convorbirilor VoIP prezintă multiple avantaje. De exemplu, puteți utiliza înregistrările apelurilor pentru a extrage poveștile clienților. Aceste povești ale clienților pot fi apoi folosite în cadrul formării reprezentanților de vânzări și al campaniilor de marketing. Mai mult, apelurile telefonice de afaceri înregistrate sunt valoroase pentru a sprijini instruirea în domeniul serviciilor pentru clienți.
Cum pot împiedica pe cineva să-mi înregistreze apelurile?
Începeți prin a cere companiei să nu vă mai înregistreze apelul. Dacă firma insistă că trebuie să aibă înregistrări telefonice, luați în considerare posibilitatea de a închide apelul. În această situație, contactarea companiei în persoană sau prin e-mail ar putea fi o soluție mai bună.
După ce ai aflat despre înregistrarea apelurilor VoIP, ar fi util să citești și despre ce este înregistrarea apelurilor VoIP pentru a înțelege mai bine acest proces. Poți descoperi cum să configurezi acest sistem și ce avantaje poate aduce afacerii tale.
De asemenea, este important să știi dacă trebuie să le spui clienților că apelurile sunt înregistrate. Află mai multe despre cum să configurezi înregistrarea apelurilor VoIP și despre regulile pe care trebuie să le urmezi pentru a evita probleme legale.
Pentru a îmbunătăți relația cu clienții, vezi cum viziuni de vânzări și marketing pot fi obținute prin înregistrarea apelurilor. Aceste informații pot fi esențiale pentru formarea echipei tale și îmbunătățirea serviciilor oferite.
Dacă ești preocupat de confidențialitate, ar trebui să înțelegi cum poți împiedica pe cineva să-ți înregistreze convorbirile telefonice. Citește despre opțiunile de dezactivare a înregistrării și cum să oferi alternative pentru a proteja intimitatea conversațiilor tale.
Revizuirea software-ului de înregistrare a apelurilor Liveagent
Descoperiți LiveAgent, soluția de helpdesk evaluată la 4.6/5, cu funcționalități avansate de înregistrare a apelurilor, CRM și integrări multiple. Ușor de utilizat, cu prețuri competitive de la $29/lună și o documentație de suport excelentă. Analizați cum performează software-ul în recenzia noastră detaliată!
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri
LiveAgent deține un număr nelimitat de apeluri ce pot fi înregistrate, ceea ce înseamnă că fiecare apel este înregistrat și stocat de LiveAgent în scopuri ce țin de legislație și instruire.
Listă de verificare privind cerințele unui call center
Înființați un call center? Verificați dacă îndepliniți toate condițiile din lista de verificare privind cerințele de call center - nu omiteți niciun pas și bifați căsuțele.