Ce este o interfață de agent?
Interfața de agent oferă agenților control deplin asupra tuturor activităților legate de munca agentului în interiorul unui software de birou de asistență. Interfața are secțiuni diferite, cum ar fi tabloul de bord și panoul de detalii despre tichete, care permite agenților să efectueze o multitudine de acțiuni.
Ce puteți face într-o interfață de agent?
Agenții pot efectua foarte multe acțiuni, cum ar fi:
- Să transfere responsabilitățile tichetelor
- Să adauge notițe
- Să editeze informațiile despre clienți
- Să aboneze și dezaboneze clienții de pe listele de e-mail
- Să ofere rambursări
- Să efectueze atât chat-uri interne cât și externe, apeluri video și telefonice
- Să creeze rapoarte cuprinzătoare
- Să creeze baze de cunoștințe și portaluri pentru clienți
Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a ceea ce puteți face într-o interfață de agent, consultați acest link.
Ce tipuri de rapoarte puteți crea într-o interfață de agent?
Tabloul de bord de raportare din interfața de agent oferă informații despre performanțele individuale și ale echipei (departamentului) atunci când vine vorba de rezoluția tichetelor, timpii medii de răspuns, transferurile tichetelor, rezoluția la primul contact și multe altele.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este interfața de utilizator agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Interfața de utilizator agent oferă agenților posibilitatea de a controla și acționa ca parte a muncii lor în software-ul biroului de asistență. Interfața include, printre altele, un tablou de bord, panou de tichete, datorită cărora agentul poate transfera responsabilitatea pentru tichete, poate edita informațiile despre clienți, poate coordona lista de e-mailuri, poate efectua apeluri telefonice și chat-uri, poate crea rapoarte extinse și baze de cunoștințe.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce caracteristici are tabloul de bord LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În tabloul de bord LiveAgent veți găsi tot ce aveți nevoie pentru munca dvs. curentă. Acolo veți găsi monitorizarea în timp real a activității agenților. Acolo puteți găsi numărul de tichete deschise care i-au fost atribuite, dar puteți vedea și tichetele colegilor.” } } ] }FAQ
Ce este interfața de utilizator agent?
Interfața de utilizator agent oferă agenților capacitatea de a controla și de a acționa ca parte din munca lor în software-ul biroului de asistență. Interfața include, printre altele, un tablou de bord, panou de tichete, datorită cărora agentul poate transfera responsabilitatea pentru tichete, edita informațiile despre clienți, coordona lista de e-mailuri, efectua apeluri telefonice și chat-uri, crea rapoarte extinse și baze de cunoaștere.
Ce caracteristici are tabloul de bord LiveAgent?
În tabloul de bord LiveAgent veți găsi tot ce aveți nevoie pentru munca dvs. curentă. Acolo veți găsi monitorizarea în timp real a activității agenților. Acolo puteți găsi numărul de tichete deschise care i-au fost atribuite, dar puteți vedea și tichetele colegilor.
După ce ați aflat mai multe despre interfața de agent, poate doriți să explorați și alte funcționalități esențiale pentru gestionarea eficientă a serviciului clienți. De exemplu, căsuța de email universală este o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile. Aceasta vă permite să gestionați toate emailurile într-un singur loc, oferind o rutare automată a tichetelor și reguli de automatizare care vă pot optimiza fluxul de lucru.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperiți rolul de agent în LiveAgent, care definește responsabilitățile și posibilitățile agenților în birourile de asistență. Aflați cum agenții pot gestiona tichete și oferi suport clienților, în timp ce administratorii au acces complet la setările sistemului. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 14 zile și optimizați-vă serviciul clienți!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!