Ce este un jurnal de audit?
Urmăriți contul și modificările aduse de utilizatori și personalul de asistență clienți. Jurnalul de audit este o caracteristică excelentă, care vă permite acest lucru. Este un set de înregistrări cronologice. Această dovadă documentară a activităților urmărește automat acțiuni precum: conectarea utilizatorului, vizualizarea tichetului utilizatorului, etichete modificate, tichetul părăsit de utilizator, clasarea tichetelor, mesajul vocal al tichetului, transferul tichetului și multe altele. În LiveAgent puteți utiliza un filtru personalizat pentru jurnalul de audit, care afișează doar anumite activități sau reprezentantul clientului selectat.
Împreună cu jurnalele de activitate, oferă o vedere mai holistică a activităților de zi cu zi ale agentului dvs.
În LiveAgent, puteți utiliza un filtru personalizat de jurnal de audit, care afișează numai anumite activități sau reprezentanți selectați ai clienților.
Află mai multe despre Jurnalul de Audit în LiveAgent.
Dacă doriți să înțelegeți mai bine cum funcționează un jurnal de audit, acest articol vă oferă informații detaliate despre beneficiile sale și cum poate fi utilizat eficient în cadrul unei organizații. De asemenea, puteți explora cum validatorul de parole ajută la îmbunătățirea securității și la protejarea conturilor împotriva accesului neautorizat. În plus, dacă sunteți interesat de metodele prin care puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți, automatizarea asistenței poate fi soluția ideală pentru a crește satisfacția clienților și a eficientiza procesele interne.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperă rolul esențial al unui consultant servicii clienți și cum LiveAgent îți poate îmbunătăți eficiența afacerii. Află cum să gestionezi reclamațiile, să furnizezi informații utile și să documentezi interacțiunile cu clienții. Încearcă gratuit LiveAgent și transformă-ți serviciul clienți cu soluții complete și integrare ușoară.
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Descoperiți cum Raportul de jurnal SLA de la LiveAgent poate îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienților dvs. Monitorizați acordurile la nivel de serviciu și asigurați eficiența prin rapoarte detaliate și personalizabile. Încercați gratuit 14 zile și experimentați un management superior al relațiilor cu clienții!