Ce este un jurnal de audit?
Urmăriți contul și modificările aduse de utilizatori și personalul de asistență clienți. Jurnalul de audit este o caracteristică excelentă, care vă permite acest lucru. Este un set de înregistrări cronologice. Această dovadă documentară a activităților urmărește automat acțiuni precum: conectarea utilizatorului, vizualizarea tichetului utilizatorului, etichete modificate, tichetul părăsit de utilizator, clasarea tichetelor, mesajul vocal al tichetului, transferul tichetului și multe altele. În LiveAgent puteți utiliza un filtru personalizat pentru jurnalul de audit, care afișează doar anumite activități sau reprezentantul clientului selectat.
Împreună cu jurnalele de activitate, oferă o vedere mai holistică a activităților de zi cu zi ale agentului dvs.
În LiveAgent, puteți utiliza un filtru personalizat de jurnal de audit, care afișează numai anumite activități sau reprezentanți selectați ai clienților.
Află mai multe despre Jurnalul de Audit în LiveAgent.

Dacă doriți să înțelegeți mai bine cum funcționează un jurnal de audit, acest articol vă oferă informații detaliate despre beneficiile sale și cum poate fi utilizat eficient în cadrul unei organizații. De asemenea, puteți explora cum validatorul de parole ajută la îmbunătățirea securității și la protejarea conturilor împotriva accesului neautorizat. În plus, dacă sunteți interesat de metodele prin care puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți, automatizarea asistenței poate fi soluția ideală pentru a crește satisfacția clienților și a eficientiza procesele interne.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.