Ce înseamnă KPI?
Indicatorii cheie de performanță (KPI) sunt o măsură în studiile de afaceri care ajută proprietarul sau directorul executiv să monitorizeze afacerea. Fiecare domeniu de activitate are propriul KPI. În domeniul marketingului sau al serviciilor pentru clienți, indicatorii sunt următorii:
- Timpul Mediu de Așteptare: este timpul mediu de răspuns la o interogare de către prima linie.
- Timpul Mediu de Rezolvare: timpul necesar pentru ca echipa să rezolve problema clientului.
- Dezabonarea Clientului: atunci când clienții nu mai fac afaceri cu o companie.
- Scorul de Satisfacție a Clienților: măsoară fericirea clienților dvs. pe o perioadă scurtă de timp.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă KPI?
KPI, sau indicator cheie de performanță, este o valoare care ne arată cât de eficient își atinge compania obiectivele cheie ale afacerii. Organizațiile utilizează KPI pentru a-și evalua succesul în atingerea obiectivelor. Datorită urmăririi acestor date, ele știu dacă acțiunile lor sunt eficiente sau nu.
Care sunt exemple de KPI?
KPI-urile depind de ceea ce dorește compania dvs. să monitorizeze. De exemplu, în cadrul departamentului de marketing, aceștia pot fi: conștientizarea mărcii, implicarea clienților, lead-uri calificate pentru marketing (MQL) și costul de achiziție a clienților (CAC), în cadrul departamentului de vânzări vor fi: creșterea lunară a vânzărilor, marja medie de profit sau performanța produsului. În SaaS, pe de altă parte, aceștia pot fi: indicele de lichiditate, KPI Scorul Net al Promotoului (NPS) și KPI de cost de achiziție a clienților (CAC).
Când să utilizați KPI?
Utilizăm KPI atunci când dorim să urmărim progresul în vederea atingerii unui anumit obiectiv în timp. Obiectivele se pot schimba, la fel ca și rezultatele și progresele înregistrate în atingerea lor. Este extrem de important să le urmărim și să determinăm dacă sunt satisfăcătoare sau nu.
După ce ați înțeles ce sunt KPI-urile și cum să le folosiți, ar putea fi util să explorați mai multe despre indicatori. Aceștia sunt esențiali pentru a urmări performanța și a evalua progresul în diferite aspecte ale afacerii dumneavoastră.
De asemenea, puteți afla mai multe despre satisfacția serviciului pentru clienți. Îmbunătățirea satisfacției clienților poate duce la o loialitate mai mare și la o creștere a afacerii.
Descoperiți ce este valoarea în afaceri și cum influențează satisfacția clienților! Aflați cum să construiți o valoare ridicată prin servicii de asistență excelente, exemple practice și soluții pentru creșterea rentabilității investițiilor. Explorați cum LiveAgent vă poate ajuta să creați un impact pozitiv asupra clienților dvs. și să vă optimizați serviciile de suport. Începeți acum perioada de încercare gratuită!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!