Ce este o macrocomandă?
Pot exista anumite acțiuni pe care echipa de asistență le repetă în permanență. Pentru a le economisi timp, puteți crea răspunsuri sau acțiuni pregătite și permiteți echipei dvs. să le folosească în loc să treacă de fiecare dată prin întregul proces.
Macro-urile (sau răspunsurile predefinite) reprezintă o modalitate rapidă de a răspunde nevoilor clienților dvs. De asemenea, acestea vă ajută să obțineți coerență în răspunsurile oferite de diferiți membri ai echipei de asistență.
Aflați mai multe despre Mesaje predefinite în LiveAgent
Frequently Asked Questions
Ce este o macrocomandă?
O macro este un șablon de mesaj care urmează să fie trimis atunci când un client primește un tichet de asistență corespunzător. Datorită macro-urilor, vă puteți automatiza munca, deoarece vă permit să dați răspunsuri repetate. Agentul nu trebuie să creeze un mesaj nou de fiecare dată.
Merită să folosiți macrocomenzi?
Este necesară utilizarea de macrocomenzi. Acestea ușurează cu siguranță munca și economisesc timp. Acestea vă permit să vă automatizați munca, deoarece nu trebuie să tastați același mesaj de mai multe ori, de fiecare dată când un client vine cu aceeași întrebare. datorită lor, clientul primește un răspuns aproape imediat la întrebarea sa.
LiveAgent oferă macro-uri?
LiveAgent oferă macro-uri. Mesajele predefinite vă permit să răspundeți rapid la solicitări obișnuite cu un răspuns standard. În loc să scrieți un răspuns, folosiți un mesaj predefinit care spune clientului cum să rezolve problema.
După ce ai aflat despre importanța utilizării macrocomenzilor în serviciul clienți, te invităm să descoperi mai multe despre serviciul clienți. Aici vei înțelege ce înseamnă cu adevărat un serviciu clienți de calitate și cum poți îmbunătăți această experiență pentru clienții tăi. Dacă te interesează cum să comunici eficient prin mesaje standardizate, citește despre mesaje predefinite. Acestea te vor ajuta să răspunzi rapid și consistent la întrebările frecvente ale clienților. În plus, explorarea asistenței prin chat live îți va arăta cum să oferi suport instantaneu și să îmbunătățești satisfacția clienților. Nu în ultimul rând, descoperă cum software-ul de serviciu poate transforma modul în care gestionezi interacțiunile cu clienții, oferindu-ți soluții eficiente și personalizate.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.