Ce este un vizionator de bilete?
Adesea, doriți să vedeți progresul unui bilet, chiar dacă acesta poate fi atribuit unui anumit agent sau unui departament. Acest lucru se poate întâmpla în numeroase situații, de exemplu, biletul a fost creat de un client VIP sau primește un nou angajat și pur și simplu doriți să-l supravegheați.

Frequently Asked Questions
Ce înseamnă vizionatorul de bilete?
Observatorul de bilete este o persoană care urmărește progresul unui anumit bilet, dar nu este responsabil pentru acesta. Primește o notificare atunci când are loc o actualizare, cum ar fi un răspuns de bilet sau o schimbare a statusului.
De ce ar trebui să folosiți un observator de bilete?
Vizionatorul de bilete merită utilizat atunci când un bilet a fost creat, de exemplu, de un client VIP, sau trebuie să verificați dacă noul angajat se descurcă bine cu biletele sau trebuie doar să aveți controlul asupra unui anumit bilet.
LiveAgent oferă opțiunea de monitorizare a biletelor?
LiveAgent oferă o opțiune de urmărire a biletelor. Un bilet dat poate fi legat de vizualizarea unui agent specific sau a întregului departament.
Dacă tocmai ați înțeles ce este un observator de bilete, următorul pas ar fi să descoperiți cele mai bune practici vis-a-vis de sistemul de ticketing. Acest articol vă va ghida prin trucuri și sfaturi esențiale pentru a optimiza modul de utilizare a unui sistem de ticketing. De asemenea, ar putea fi interesant să explorați cele mai bune programe CRM pentru 2023, unde veți găsi informații despre cum aceste instrumente pot îmbunătăți experiența clienților și eficiența afacerii dumneavoastră. Dacă sunteți interesat de tehnologia din spatele ticketing-ului, aflați ce este un sistem de ticketing și cum acesta poate transforma modul în care gestionați interacțiunile cu clienții. În final, nu uitați să explorați cele mai bune 8 programe de ticketing pentru 2024, pentru a alege soluția care se potrivește cel mai bine nevoilor afacerii dumneavoastră.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"