Ce este panoul de bord?
Panoul de bord constă într-un ecran care afișează informațiile pentru utilizator într-un singur loc, astfel încât informațiile să fie ușor de accesat. Acest lucru îi ajută pe agenți să fie la curent cu cele mai importante informații din cadrul companiei.
Panoul de bord oferă date în timp real și îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța. De exemplu, atunci când un agent de servicii clienți se conectează la contul său, pe pagina web a companiei, poate vedea numărul de tichete deschise care i-au fost alocate și agenții care lucrează în departamentul său. Dacă există o mulțime de tichete deschise, înseamnă că agentul și echipa sa nu lucrează bine pentru a satisface nevoile clienților.
Frequently Asked Questions
Ce este panoul de bord?
Panoul de bord este un instrument care vă permite să gestionați informațiile și să vă desfășurați activitatea. Acesta afișează și stochează într-un singur loc date importante din diverse surse. De obicei, se utilizează vizualizări de date, care permit înțelegerea ușoară a datelor afișate și a dependențelor acestora. Acesta vă permite să urmăriți tendințele și să excludeți erorile.
Cum se accesează panoul de bord în LiveAgent?
Pentru a accesa panoul de bord, trebuie să fiți utilizator LiveAgent. După ce se loghează în sistem pe contul său, utilizatorului i se prezintă un panou de bord care vă permite să urmăriți numărul de tichete deschise alocate unui anumit client, informații despre câte persoane lucrează într-un anumit departament. Panoul de bord îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța.
Ce tipuri de panouri de bord oferă LIveAgent?
Există trei tipuri principale de panouri de bord, primul fiind panoul de bord, care vă spune ce se întâmplă în acel moment. Al doilea este un panou de bord strategic care urmărește KPI (indicatorii cheie de performanță). Ultimul este panoul de bord analitic, care este folosit pentru a procesa datele în vederea identificării punctelor forte. În LiveAgent aveți acces la panoul de bord.
După ce ai citit despre panoul de bord, ar putea fi util să explorezi și panoul de agent. Acest articol explică ce este un panou de agent și cum te poate ajuta să îmbunătățești serviciul pentru clienți.
De asemenea, dacă te interesează cum să gestionezi facturile mai eficient, consultă articolul despre gestionarea facturării. Vei afla despre integrarea de facturare și cum poate aceasta să contribuie la îmbunătățirea serviciului pentru clienți.
Descoperiți cum șabloanele de răspuns agenți de la LiveAgent pot economisi timp și îmbunătăți experiența clienților prin răspunsuri rapide și personalizabile la tichete de asistență. Creați și editați simplu șabloanele pentru o gestionare eficientă a cerințelor clienților. Începeți acum cu un cont gratuit și experimentați beneficiile LiveAgent!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!