Ce este un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul dvs. actual pentru a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți. Aplicația vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după ce au trimis un tichet de ajutor. Atunci când membrii echipei de asistență rezolvă problema clientului, poate fi extrem de util pentru aceștia să aibă o imagine clară a ceea ce a lucrat clientul.
Frequently Asked Questions
Ce este un pathfinder?
Pathfinder este o opțiune care vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după trimiterea unui tichet de asistență. Datorită acestui fapt, aveți o imagine a ceea ce a lucrat clientul, ceea ce poate facilita munca agentului care va asigura suport.
Cum puteți folosi un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul actual. Datorită acestuia, aflăm ce pași a făcut clientul și poate ajuta la găsirea sursei problemei, de asemenea, ne arată ce a făcut deja clientul pentru a rezolva problema și s-a dovedit a nu fi eficient.
Puteți integra un pathfinder în contul dvs. LiveAgent?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul LiveAgent actual. Acest lucru vă oferă șansa de a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți.
După ce ați înțeles mai bine ce este un Helpdesk, ar putea fi util să explorați cum puteți folosi Salesforce pentru a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți. De asemenea, integrarea unor răspunsuri predefinite poate eficientiza comunicarea cu clienții și poate economisi timp prețios. Dacă sunteți interesat de gestionarea mai eficientă a facturilor, puteți citi mai multe despre gestionarea facturării, care include și opțiuni de încercare gratuită. În plus, ar fi benefic să descoperiți cum să creați șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți, pentru a menține o comunicare constantă și eficientă cu clienții dumneavoastră.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"