Ce este portalul de asistență?
Helpdesk-ul sau suportul tehnic este un sistem de informare și comunicare care se concentrează în principal pe tehnologia informației (calculatoare, produse software etc.). Prioritar servește ca un canal de asistență și comunicare între clienți și furnizorii de servicii.
Implementarea sistemelor de asistență variază în funcție de cerințele companiei. Cele mai frecvent utilizate forme includ call center, chat online, asistență prin e-mail.
Frequently Asked Questions
Ce este portalul de asistență?
Portalul de asistență este un portal unde clienții pot găsi răspunsuri la întrebările lor despre produse și servicii, chiar și atunci când serviciul de asistență pentru clienți este offline. Datorită acestuia, ei pot găsi răspunsuri la întrebări presante fără ajutorul agenților.
LiveAgent oferă un portal de asistență?
LiveAgent oferă un portal de asistență. Cu ajutorul acestuia, serviciul de asistență pentru clienți poate fi furnizat chiar și atunci când agenții sunt offline. Puteți personaliza portalul în funcție de nevoile companiei dvs. și de nevoile clienților.
LiveAgent oferă un portal de asistență gratuit?
Da, LiveAgent oferă posibilitatea de a crea un portal de asistență. Acesta este integrat în sistemul LiveAgent și este ușor de utilizat. Trebuie doar să faceți clic pe „Bază de cunoștințe” și să începeți să creați. Puteți alege să creați categorii, articole sau forumuri. De asemenea, aveți posibilitatea de a adăuga un widget de căutare și un buton de feedback.
După ce ați înțeles ce este un portal de asistență, ar putea fi util să explorați cum software-ul de autoservire poate reduce numărul de tickete și să îmbunătățească satisfacția clienților. Acest software vă ajută să construiți baze de cunoștințe frumoase și să împuterniciți clienții să-și rezolve singuri problemele.
Pentru a înțelege mai bine canalele de asistență, puteți afla cum acestea facilitează comunicarea eficientă cu clienții dumneavoastră. Alegerea canalului potrivit poate îmbunătăți considerabil serviciul de suport oferit.
De asemenea, este important să cunoașteți caracteristicile portalului pentru clienți, astfel încât să selectați cel mai potrivit software pentru afacerea dumneavoastră. Înțelegerea bazelor de cunoștințe și a forumurilor clienților poate aduce valoare adăugată experienței utilizatorilor.
Nu în ultimul rând, aflați mai multe despre agenții de birou de asistență, care sunt esențiali pentru asigurarea unui serviciu de calitate. Cunoașterea rolurilor și a aptitudinilor necesare poate ajuta la optimizarea echipei dumneavoastră de suport.
Descoperiți cum Asistența Open Source de la LiveAgent poate revoluționa serviciul clienți printr-un sistem de gestionare a tichetelor complet personalizabil și funcțional. Gestionați eficient solicitările din email, formulare de contact și chat live, totul într-o platformă unică. Încercați gratuit acum!
Descoperă cum să îți extinzi afacerea cu asistență pe multiple canale prin LiveAgent! Oferă clienților tăi opțiuni variate de contact, integrând e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură platformă. Transformă serviciul de asistență într-o experiență de nivel înalt și accesează gratuit LiveAgent pentru a vedea cum poate îmbunătăți comunicarea și satisfacția clienților tăi. Aflați mai multe despre avantajele asistenței pe multiple canale și începeți acum!