Ce este prioritatea unui tichet?
Fiecărui tichet i se atribuie o prioritate în funcție de nivelul SLA. Dacă nu ați configurat niveluri SLA, LiveAgent atribuie prioritatea în mod automat prin metoda “primul venit, primul servit”. Prioritățile sunt utilizate pentru a genera vizualizări și rapoarte și sunt, de asemenea, utilizate drept condiții și acțiuni în automatizări și declanșatoare și ca acțiuni în Reguli.
Frequently Asked Questions
Ce este prioritatea unui tichet?
Prioritatea tichetului indică ordinea în care trebuie să procesăm tichetele. Un anumit tichet trebuie procesat cât mai curând posibil sau poate aștepta. Cele mai frecvente sunt Urgent, Mare, Mediu sau Mic în funcție de conținut, de natura solicitării sau de orice proprietate în funcție de companie.
La ce se folosește prioritatea tichetelor?
Pentru a stabili ordinea de lucru. Se utilizează pentru a genera vizualizări și rapoarte, dar și drept condiții și acțiuni în automatizări și declanșatoare, precum și ca acțiuni în reguli.
Care sunt avantajele utilizării unei priorități pentru tichete?
În mod cert, facilitează munca și face ca tichetele să fie transparente, iar ordinea manipulării este clară.
După ce ați înțeles cum funcționează prioritatea tichetului, ar putea fi util să explorați ce este un flux hibrid de tichete. Acest articol vă va arăta cum poate îmbunătăți eficiența agenților și accelera timpii de răspuns. De asemenea, aflați mai multe despre distribuirea automată a tichetelor, un proces care economisește timp și bani prin îmbunătățirea timpului de soluționare și a satisfacției clienților. Nu uitați să verificați și informațiile despre timpul mediu de gestionare, un indicator important pentru eficiența serviciului de asistență. În final, pentru a structura comunicarea eficient, consultați șabloanele de comunicare elementare din baza de cunoștințe, care vă pot ajuta să mențineți consistența vocii companiei.