Ce reprezintă un program CRM?
Programul CRM este un tip special de program, care este conceput pentru a gestiona relațiile de afaceri. Permite utilizatorilor să stocheze și să organizeze fiecare informație referitoare la clienți. Este de asemenea de mare ajutor în monitorizarea prospecților, contractelor, suportului acordat clienților sau gestionării activelor și resurselor.
Cu LiveAgent puteți stoca date despre clienți în secțiunea contact și puteți integra instrumente CRM.

Frequently Asked Questions
Ce reprezintă un program CRM?
Programul CRM este o platformă care permite realizarea contactelor cu diverse departamente ale companiei. Cu ajutorul lui, fiecare angajat al companiei are acces facil la informații, indiferent că lucrează în cadrul serviciului clienți, marketing sau vânzări.
Care sunt funcționalitățile de nelipsit ale unui program CRM?
Există câteva funcționalități esențiale ale unui program CRM care să vă facă viața mai ușoară. Unul dintre ele este fără doar și poate managementul contactelor, care permite editarea contactelor și accesul la ele. Funcționalități precum managementul documentelor și al ofertelor sunt de asemenea foarte utile. Integrarea serviciului de email este o funcție foarte importantă care facilitează fluxul de lucru.
Care sunt cele mai bune practici în utilizarea unui program CRM?
Cele mai bune sfaturi în ce privește utilizarea unui program CRM se referă la alegerea programului potrivit. Acesta trebuie să corespundă cât mai bine cerințelor unei companii. Alt aspect important se referă la instruirea angajaților. Un angajat eficient în ce privește utilizarea unui sistem CRM se va simți mai util și mai încrezător în propriile forțe. Este de asemenea indicat să stabiliți reguli de acțiune și cooperare astfel încât fiecărui angajat să-i fie totul clar. CRM permite de asemenea automatizarea proceselor, prin urmare este important să-l folosiți cu încredere în momentele în care aveți nevoie. Nu uitați să includeți toate datele și toate informațiile în CRM.
După ce ai aflat despre programul CRM, s-ar putea să fii interesat să descoperi mai multe despre CRM. Acest articol explică ce este CRM și cum te poate ajuta să îmbunătățești relația cu clienții.
Dacă vrei să explorezi integrarea CRM, verifică Ce este o integrare CRM?. Această pagină îți oferă o privire de ansamblu asupra avantajelor și modului de utilizare al integrărilor CRM.
Un alt articol util este Servicii CRM. Aici vei găsi informații esențiale despre serviciile CRM și cum pot acestea să îmbunătățească experiența clientului.
Pentru cei interesați de automatizare, Ce sunt Regulile de Timp? este un articol care explică cum poți folosi regulile temporale pentru a eficientiza procesele și a crește satisfacția clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.