Ce este promovarea clientului?
Promovarea clientului este o formă de serviciu pentru clienți atunci când compania se concentrează și încearcă să facă tot posibilul pentru clienți. Este important să păstrați toți clienții mulțumiți, tratând problemele și întrebările lor. Identificarea și îndeplinirea cerințelor lor ar putea fi extenuantă și dificilă.
Dar, promovarea clienților este încă o strategie importantă pentru afacerea dvs.
Poate crește:
- vânzările
- veniturile
- credibilitatea companiei
- satisfacția clienților
- retenția clienților
- implicarea brandului
- loialitatea clienților
De asemenea, creează o relație profundă și captivantă cu toți clienții.
Ce este un program de promovare a clienților?
Este o formă de strategie de marketing. Scopul este de a crea reprezentanți/ purtători de cuvânt ai companiei dvs. Și încurajați-i să își împărtășească gândurile despre produse/servicii. Acest lucru ar putea fi, de exemplu, prin intermediul rețelelor de socializare sau prin viu grai. A avea o experiență excelentă pentru clienți le poate influența recenziile/mărturiile.
Iată câteva sfaturi pentru a îmbunătăți experiența clienților
- mergeți pe mai multe canale
- utilizați software de asistență pentru clienți, cum ar fi LiveAgent
- asculați clienții și îmbunătățiți-vă
- creați un parcurs ușor pentru clienți
- empatizați cu clienții
- fiți disponibil cât mai mult posibil
- faceți experiența clienților personală
- dăruiți cadouri
- răspundeți clienților în timp real
- invitați clienți VIP la lansare/ eveniment
- agenți de asistență pentru clienți calificați
- colectați date despre clienți pentru îmbunătățire
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Care esre rolul promovării clienților?
Rolul este de a informa clienții potențiali despre produsele sau serviciile companiei. Scopul principal este de a influența pozitiv un grup mare de oameni pentru a iniția acțiuni de cumpărare. Acest proces ar trebui să aibă loc în mod organic pe baza experienției excelente/ remarcabile a clienților. Sau atunci când avocatul clientului consideră că există o valoare mare de împărțit cu publicul lor.
Cum conduceți promovarea clienților?
După cum am menționat anterior, promovarea clienților ar trebui să aibă loc în mod organic. Dar există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă stimula clienții.
Construirea avocaților dvs. ar putea fi dificilă la început. Cu toate acestea, aruncați o privire atentă asupra avocaților dvs. actuali pentru clienți, și puteți construi un profil al unei astfel de persoane. Astfel, este mai ușor să aruncați o privire la baza de date a clienților și să căutați candidații potriviți.
Un alt aspect care îi stimulează pe avocații clienților este acela de a-i face să se simtă speciali. Oferiți-le anumite informații despre afacere sau invitați-i la lansarea unui produs nou. Făceți-i să se simtă incluși în anumite aspecte ale companiei. Întreprinderea dvs. poate doar să beneficieze de pe urma unui astfel de feedback.
Un alt factor important de promovare a clienților îl reprezintă rețelele de socializare. În ultimii ani, aceasta a devenit o modalitate importantă de a comunica cu clienții dvs. Prin urmare, nu ar trebui să treceți cu vederea acest aspect în compania dvs. Deci, cum puteți stimula avocații clienților prin intermediul rețelelor de socializare? Respectarea angajamentului client și solicitarea unei recenzii ar putea rezolva problema!
În aceste zile putem automatiza recenziile prin configurarea automatizării emailurilor. Acesta ar putea fi un alt factor eficient în compania dvs. Emailurile automate pot genera feedback important pentru companie.
Frequently Asked Questions
Ce este un avocat al clientului?
Un avocat pentru clienți este o persoană a cărei sarcină este să descopere nevoile clienților pentru a îmbunătăți satisfacția clientului și a atrage noi potențiali clienți.
Cum construiți promovarea clienților?
Cea mai naturală și mai evidentă modalitate este de a cere clienților feedback după furnizarea unui serviciu stelar. Dacă primiți opinii bune, încercați să le oferiți un program de loialitate sau un program de arbitru pentru achiziții repetate.
Cum măsurați promovarea clienților?
Cel mai bun și mai organic mod de a măsura promovarea clienților este prin recenziile acestora. Recenziile clienților au un impact imens asupra oricărei afaceri. Astfel, ar trebui să vă concentrați asupra colectării mărturiilor, precum și asupra răspunsului la acestea, dacă este necesar.
După ce ați înțeles importanța promovării clienților, ar putea fi util să explorați mai mult despre interacțiunea cu clienții. În acest articol, veți descoperi ce înseamnă o interacțiune eficientă cu clienții și cum poate îmbunătăți relația cu aceștia. De asemenea, vă recomandăm să citiți despre strategia de marketing orientată către client, unde veți afla cum să adaptați strategia de marketing pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților. În plus, articolul despre obiectivele și bunele practici în materie de satisfacție a clienților vă va oferi sfaturi valoroase pentru a îmbunătăți loialitatea clienților și pentru a construi dovezi sociale prin satisfacția acestora.
Satisfacția serviciului pentru clienți
Descoperă cum LiveAgent poate îmbunătăți satisfacția serviciului pentru clienți, măsurând și depășind așteptările clienților prin CSAT și scorul net al promotorului. Află cum să îmbunătățești experiența clienților și să încurajezi loialitatea prin tehnici de vârf. Începe acum perioada de încercare gratuită și transformă-ți serviciul pentru clienți într-unul de excepție!
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Îmbunătățiți satisfacția clienților cu LiveAgent, soluția completă pentru asistență multicanal. Încercați gratuit!
Evaluarea satisfacției clienților
Descoperă cum să îmbunătățești satisfacția clienților prin evaluări eficiente și feedback valoros. Află cum să măsori performanța agenților și imaginea de marcă, și să dezvolți un sistem de asistență puternic. Încercare gratuită fără obligații!
Cum se creează un program de fidelizare a clienților
Programele de fidelizare a clienților au devenit o parte integrantă a strategiei de marketing a oricărei companii. Aflați cum să creați unul.