Ce sunt punctele de contact?
Touchpoint este un moment în care un client, înainte sau după achiziție, este în contact cu compania dumneavoastră din diferite motive.
O perioadă de timp înainte de cumpărarea produsului, în timp ce un client caută diferite produse ale companiei dumneavoastră, este cunoscută sub numele de punct de contact.
O perioadă de timp după cumpărarea produsului de la compania dumneavoastră atunci când un client solicită reparații sau orice anchetă legată de produs, este cunoscută și ca punct de contact.
Companiile trebuie să-și promoveze produsele într-un mod în care acestea primesc cât mai multe puncte de contact posibil. Cu cât compania are mai multe puncte de contact, cu atât este mai bine.
Frequently Asked Questions
Ce sunt punctele de contact?
Punctele de contact sunt momentul în care un client contactează compania dumneavoastră înainte sau după achiziționarea unui anumit produs sau serviciu din diverse motive, de exemplu, pentru a afla mai multe despre un anumit produs sau pentru a face o reclamație.
Care sunt cele mai reprezentative puncte de contact?
Cele mai reprezentative puncte de contact sunt comunicarea cu serviciul pentru clienți prin diferite canale, comentarea pe rețelele sociale, lăsând evaluări și recenzii pe web.
Este posibil să evaluați toate punctele de contact din LiveAgent?
În LiveAgent, puteți evalua toate punctele de contact care sunt legate de canalele de comunicare, datorită cărora clienții și clienții potențiali vă pot contacta marca.
După ce ați înțeles ce sunt punctele de contact, poate doriți să aflați mai multe despre cum să îmbunătățiți serviciul pentru clienți. Acest articol vă va ghida prin strategii eficiente pentru a vă face clienții mai fericiți și pentru a oferi asistență personalizată.
De asemenea, ar putea fi util să explorați ce înseamnă serviciul de relații cu clienții. Înțelegerea importanței relațiilor cu clienții vă poate ajuta să construiți un brand mai puternic și să creșteți loialitatea acestora.
Dacă sunteți interesat de detalii tehnice, aflați ce sunt câmpurile de contact și cum pot ele să îmbunătățească experiența clienților. Aceste informații vă pot ajuta să personalizați interacțiunile cu clienții și să creșteți satisfacția acestora.
O altă resursă valoroasă este articolul despre software-ul de contact pentru clienți. Acesta explică cum un software eficient poate optimiza procesul de comunicare și îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Nu în ultimul rând, explorați beneficiile utilizării unui software de centru de contact. Veți descoperi cum această soluție poate îmbunătăți gestionarea serviciilor și securitatea datelor, aducând un plus de eficiență afacerii dvs.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.