Ce înseamnă reatribuirea?
Tichetele pot fi reatribuite (transferate) de la un agent la altul în timpul ciclului lor de viață. Motivele pentru aceasta pot fi diverse, cum ar fi agentul lipsit de experiență într-un anumit domeniu, solicitarea de către client a unui alt agent, indisponibilitatea agentului și multe altele.
Reatribuirea tichetelor nu este recomandată deoarece poate fi destul de consumatoare de timp pentru agenți. De asemenea, clienții ar putea fi nemulțumiți că sunt transferați între agenți. În cazul prea multor reatribuiri al aceluiași tichet.
Frequently Asked Questions
Cum definiți termenul de reatribuire?
Reatribuirea este rescrierea unui tichet de la un agent la altul pe durata de viață a tichetului. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de lipsa de cunoștințe a agentului, de experiență, într-un anumit subiect, de indisponibilitatea agentului sau de o solicitare de schimbare a agenților.
Care sunt avantajele utilizării opțiunii de reatribuire?
Avantajul este obținerea de către client a unui răspuns rapid la un subiect deranjant. Cu toate acestea, nu ar trebui să faceți acest lucru de mai multe ori cu un tichet, deoarece poate fi nemulțumitor pentru clienți și, de asemenea, poate fi împovărător pentru agenți.
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent?
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent. Puteți transfera tichetul cu ușurință de la un agent la altul.
După ce afli ce înseamnă reatribuirea, poți explora cum redirecționarea e-mailurilor poate să îmbunătățească fluxul de comunicare al echipei tale. Acest proces asigură că mesajele ajung la persoana potrivită, economisind timp și resurse.
De asemenea, dacă vrei să înțelegi cum se pot folosi reperele și clasamentele pentru a urmări performanța echipei, această pagină îți va oferi informații valoroase despre monitorizarea și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților. Află cum poți să îmbunătățești serviciul pentru clienți prin statistici și analize detaliate.
În plus, descoperă cum reapelarea automată poate crește satisfacția clienților și reduce apelurile abandonate. Această funcție îți permite să gestionezi mai eficient apelurile și să asiguri o productivitate mai mare a agenților tăi.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.