Ce înseamnă reatribuirea?
Tichetele pot fi reatribuite (transferate) de la un agent la altul în timpul ciclului lor de viață. Motivele pentru aceasta pot fi diverse, cum ar fi agentul lipsit de experiență într-un anumit domeniu, solicitarea de către client a unui alt agent, indisponibilitatea agentului și multe altele.
Reatribuirea tichetelor nu este recomandată deoarece poate fi destul de consumatoare de timp pentru agenți. De asemenea, clienții ar putea fi nemulțumiți că sunt transferați între agenți. În cazul prea multor reatribuiri al aceluiași tichet.
Frequently Asked Questions
Cum definiți termenul de reatribuire?
Reatribuirea este rescrierea unui tichet de la un agent la altul pe durata de viață a tichetului. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de lipsa de cunoștințe a agentului, de experiență, într-un anumit subiect, de indisponibilitatea agentului sau de o solicitare de schimbare a agenților.
Care sunt avantajele utilizării opțiunii de reatribuire?
Avantajul este obținerea de către client a unui răspuns rapid la un subiect deranjant. Cu toate acestea, nu ar trebui să faceți acest lucru de mai multe ori cu un tichet, deoarece poate fi nemulțumitor pentru clienți și, de asemenea, poate fi împovărător pentru agenți.
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent?
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent. Puteți transfera tichetul cu ușurință de la un agent la altul.
După ce afli ce înseamnă reatribuirea, poți explora cum redirecționarea e-mailurilor poate să îmbunătățească fluxul de comunicare al echipei tale. Acest proces asigură că mesajele ajung la persoana potrivită, economisind timp și resurse.
De asemenea, dacă vrei să înțelegi cum se pot folosi reperele și clasamentele pentru a urmări performanța echipei, această pagină îți va oferi informații valoroase despre monitorizarea și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților. Află cum poți să îmbunătățești serviciul pentru clienți prin statistici și analize detaliate.
În plus, descoperă cum reapelarea automată poate crește satisfacția clienților și reduce apelurile abandonate. Această funcție îți permite să gestionezi mai eficient apelurile și să asiguri o productivitate mai mare a agenților tăi.
Descoperiți ce este valoarea în afaceri și cum influențează satisfacția clienților! Aflați cum să construiți o valoare ridicată prin servicii de asistență excelente, exemple practice și soluții pentru creșterea rentabilității investițiilor. Explorați cum LiveAgent vă poate ajuta să creați un impact pozitiv asupra clienților dvs. și să vă optimizați serviciile de suport. Începeți acum perioada de încercare gratuită!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!