Ce reprezintă reclamațiile
Reclamațiile reprezintă un mesaj sau o notificare prin care clienții își exprimă nemulțumirea. Acest lucru se întâmplă atunci când compania nu se ridică la nivelul așteptărilor clientului sau au o problemă cu un produs sau un serviciu.
Soluția pentru acești clienți este o compensație, un cadou sau un feedback. Reclamațiile nu sunt un lucru bun pentru companie, dar pe de altă parte, îi ajută pe reprezentanții serviciului clienți și pe manageri să ofere un serviciu mai bun.
Atunci când un client postează o reclamație pe pagina dvs. de Facebook, aceasta este depistată de LiveAgent și puteți să răspundeți imediat sesizării.

Frequently Asked Questions
Ce reprezintă reclamațiile?
Reclamațiile clienților reprezintă o ruptură între așteptările clienților și produsul sau serviciul pe care l-au primit. Acestea pot fi considerate ca încercări eșuate ale companiei de a-și ține promisiunea față de client. Reclamațiile pot fi legate în primul rând de calitatea produsului.
Cum pot clienții să depună o reclamație?
Pentru a face o reclamație sau sesizare, clienții trebuie să contacteze serviciul clienți. Indiferent care este canalul de comunicare preferat de companie, clientul poate depune o sesizare, de obicei nefiind necesar decât numărul comenzii.
Reclamațiile clienților sunt un lucru bun?
La prima vedere, reclamațiile venite din partea clienților nu sunt văzute cu ochi buni. Dar datorită acestora, aflăm ce nu funcționează, care sunt așteptările clienților, ce promisiuni au fost încălcate de către brand. În plus, atunci când reclamațiile sunt corect adresate, clienții pot observa faptul că sunt luați în serios și că opinia lor contează.
După ce ați aflat cum să gestionați reclamațiile clienților, este util să citiți despre modele de răspuns la reclamațiile din social media. Acest articol vă va arăta cum să răspundeți eficient și rapid la reclamațiile online pentru a menține o imagine pozitivă a companiei. De asemenea, nu ratați turul nostru LiveAgent pentru a descoperi cum această platformă poate transforma experiența clienților prin simplificarea proceselor de asistență. Explorarea acestor resurse vă va ajuta să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți și să creșteți satisfacția acestora.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.