Ce reprezintă regulile de business?
Evitați ca agenții dvs. să fie nemulțumiți prin prestarea unei activități anoste. Îngăduiți ca unele procese să se realizeze în mod automat. Setați reguli de business în cadrul centrului de asistență. Regulile vă ajută să îndepliniți acțiuni predefinite. Stabiliți condiții, iar când acestea sunt întrunite, o acțiune se va declanșa. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a transfera tichete, modifica prioritatea tichetelor, schimba termenii SLA, adăuga și elimina etichete. Regulile de business salvează timp și aduc multe beneficii. Ajută agenții să se mențină concentrați.
Aflați mai multe despre aceste Reguli în LiveAgent.
FAQ
Ce reprezintă regulile de business?
Regulile de business conțin instrucțiuni detaliate referitoare la desfășurarea sarcinilor zilnice. Puteți de asemenea crea reguli în panoul LiveAgent. Acest lucru vă dă posibilitatea de a automatiza mai multe activități. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a trimite un tichet, a schimba termenii SLA, a adăuga și elimina etichete.
Cum se creează regulile de business?
Pentru a crea reguli de business, trebuie să accesați secțiunea ‘Configurare’, după care selectați opțiunile de ‘Automatizare’ și ‘Norme de timp’. Datorită acestor reguli, puteți stabili ce tipuri de tichete trebuie direcționate către anumite departamente, ce etichete li se potrivesc, ce tichete să fie marcate de sistem ca fiind spam.
De ce sunt regulile de business importante?
Regulile de business sunt importante deoarece susțin munca automatizată, astfel încât agenții devin mai eficienți și nu trebuie să presteze sarcini inutile. Regulile eficiente ajută de asemenea la stabilirea modului în care sarcinile trebuie executate.
După ce ai aflat despre reguli de business, poți explora cum regulile de automatizare pot eficientiza procesele în cadrul afacerii tale. Aceste reguli automate ajută la reducerea erorilor umane și la îmbunătățirea satisfacției clienților, economisind timp și bani.
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!