Ce este sandbox?
Sandbox este un cont LiveAgent exclusiv intern, instalat de obicei ca o perioadă de încercare de 14 zile. Anumiți clienți pot solicita o extensie, dacă trebuie să efectueze teste suplimentare. În majoritatea cazurilor, perioada de încercare de 14 zile este suficientă.
Frequently Asked Questions
Care este definiția sandbox?
Sandbox este un cont de uz intern. Vă permite să efectuați teste operaționale și să verificați funcții noi înainte de implementarea lor publică. Această soluție ajută la identificarea potențialelor probleme, precum și la demonstrarea acțiunii altor persoane din echipă.
LiveAgent oferă sandbox?
LiveAgent oferă un sandbox. De obicei, este instalat ca o versiune de încercare de 14 zile. Vă permite să verificați exact dacă totul funcționează așa cum doriți să funcționeze.
Puteți extinde sandbox-ul în LiveAgent?
Dacă versiunea de încercare de 14 zile nu vă este suficientă, puteți solicita o extensie și puteți continua testele necesare. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor este suficientă o perioadă de 14 zile.
Dacă doriți să îmbunătățiți experiența clienților, ar trebui să explorați cum șabloanele de comunicare elementare din baza de cunoștințe pot eficientiza răspunsurile și reduce timpul de răspuns. Aceste șabloane pot ajuta la păstrarea unei comunicări consistente și clare cu clienții dvs.
Integrarea utilizatorilor este esențială pentru un serviciu de asistență excelent, și puteți învăța cum să o faceți eficient prin încorporarea utilizatorilor în serviciul clienți. O abordare bine planificată poate reduce semnificativ solicitările de asistență și poate îmbunătăți satisfacția utilizatorilor.
De asemenea, utilizarea unui software de întrebări frecvente poate transforma strategia dvs. de asistență pentru clienți. Acesta nu doar că optimizează experiența de autoservire, dar și crește productivitatea agenților prin reducerea întrebărilor repetitive.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.