Ce este scorul net al promotorului?
Scorul Net al Promotorului este o statistică care indică loialitatea clienților. Acesta vă arată, cât de probabil este să vă recomande clientul serviciile sau produsele altor persoane. De asemenea, vă ajută să descoperiți clienții, care sunt predispuși la dezabonare.
Analiza Scorului Net al Promotorului include, de obicei, o serie de întrebări pentru a identifica motivul care stă la baza comportamentului clienților dvs., dacă aceștia vă promovează în mod activ produsele sau nu.
Frequently Asked Questions
Ce este Scorul Net al Promotorului (NPS)?
Scorul Net al Promotorului (NPS) este un indicator pentru evaluarea loialității clienților unei anumite companii. Este un indicator alternativ la încrederea clienților. Potrivit unei cercetări efectuate de Bain & Company, NPS poate crește veniturile companiei.
Cum se calculează NPS?
Pentru a calcula NPS, scădeți procentul de critici din procentul de promotori. Astfel, de exemplu, dacă 50% dintre respondenți au fost promotori și 20% au fost critici, atunci rezultatul NPS este de 30%. Cu cât procentul este mai mare, cu atât mai bine pentru afacerea dvs.
Se poate măsura NPS în LiveAgent?
Puteți măsura Scorul Net al Promotorului cu LiveAgent. În calitate de utilizator, aveți acces la toate instrumentele necesare pentru a efectua sondaje și a măsura satisfacția clienților. LiveAgent oferă integrare cu Nicereply. Acesta este un instrument de sondaj de satisfacție a clienților complet personalizabil. Oferă numeroase metode de distribuire a sondajelor către clienți.
După ce ați înțeles "Scorul Net al Promotorului - NPS", ar putea fi util să explorați mai multe despre Software-ul de serviciu. Acest articol explică ce este software-ul de serviciu și cum funcționează, oferindu-vă o imagine de ansamblu clară asupra beneficiilor sale.
Pentru a îmbunătăți experiența clienților, vă recomandăm să citiți despre Software-ul pentru Experiența Clienților. Aici veți descoperi părțile cheie ale celui mai bun software de gestionare a experienței clienților și cum acesta poate crește profitabilitatea afacerii dvs.
Dacă sunteți interesat de soluții de call center, verificați Programul Gratuit de Call Center. Veți afla cum poate beneficia afacerea dvs. prin utilizarea programelor de call center și care sunt cele mai bune practici în acest domeniu.
De asemenea, ar putea fi de interes să aflați despre Software-ul gratuit pentru call center. Această resursă discută avantajele unei soluții gratuite pentru call center și cum aceasta poate elimina neajunsurile serviciului pentru clienți.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.