Ce este o semnătură a agentului?
O semnătură a agentului este o semnătură specifică, care poate fi adăugată la emailuri, diferite șabloane, comentarii sau variate mesaje. Agenții pot edita o semnătură existentă sau pot personaliza și adăuga propria semnătură personalizată în setările profilului. În LiveAgent este posibil să creați semnătura numai în format text.

Întrebări frecvente
Ce este o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, este semnătura agentului aflat în panou, care poate fi adăugată la mesaje email, șabloane de mesaje, comentarii și alte tipuri de mesaje trimise către client. Semnătura poate fi editată de agent în setările profilului. În LiveAgent, aceasta este disponibilă în format text.
Cum ar trebui să arate o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, în LiveAgent, apare în varianta text. Semnătura trebuie să conțină numele, prenumele și poziția/ funcția îndeplinite în companie. În plus, puteți defini și semnături speciale pentru programul de afiliere, alerte sau blog.
Cum se configurează o semnătură a agentului în LiveAgent?
Semnătura agentului este setată în panoul LiveAgent din setările agentului. Apoi selectați opțiunea „Notificare prin email” și introduceți semnătura.
După ce ai aflat despre importanța unei semnături de agent, te invităm să explorezi mai departe și să descoperi ce este o semnătură a agentului și cum ar trebui să arate aceasta. De asemenea, dacă ești interesat să îți îmbunătățești serviciul pentru clienți, poți învăța cum să configurezi o semnătură a agentului în LiveAgent. În plus, pentru a-ți crește vânzările, aruncă o privire la șabloanele de e-mail privind vânzările promoționale, care te pot ajuta să îți optimizezi comunicarea prin e-mail în campaniile de marketing. Aceste resurse sunt esențiale pentru a-ți perfecționa abilitățile de comunicare și pentru a oferi un serviciu excepțional clienților tăi.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"