Ce este un birou de serviciu?
Un birou de serviciu este un singur punct de contact între companie și clienți, utilizatori, parteneri de afaceri. Este creat ca parte a asistenței pentru clienți și scopul său este de a ajuta utilizatorii cu solicitări și probleme.
Biroul de serviciu poate fi denumit ca un birou de asistență specific sau doar un sistem de colectare a informațiilor. Biroul de serviciu este, de asemenea, definit ca un instrument de gestionare a serviciilor din tehnologia informației, deoarece folosește practicile Bibliotecii de infrastructură a tehnologiei informației pentru a furniza servicii. Un birou de serviciu necesită și sistemul de management.
Frequently Asked Questions
Ce este un birou de service?
Birou de serviciu este un singur punct de contact între furnizorul de servicii și utilizatori. Un birou de serviciu tipic gestionează incidentele și solicitările de serviciu. În plus, acceptă comunicarea cu utilizatorii.
Care este diferența dintre biroul de asistență și biroul de serviciu?
Funcția principală a biroului de asistență este de a gestiona incidentele și solicitările de servicii. Acestea își propun să rezolve rapid problemele clienților, minimizându-și timpul de așteptare. Biroul de serviciu, pe de altă parte, trece în revistă procesele IT globale și de afaceri din organizație pentru îmbunătățirea continuă. Se bazează pe obiectivele de afaceri.
Oferă LiveAgent un birou de serviciu?
LiveAgent oferă posibilitatea de a crea un birou de serviciu. Instrumentul este suficient de flexibil pentru a se adapta la cerințele specifice ale afacerii și a permite furnizarea de servicii de înaltă calitate clienților săi.
După ce ați citit despre biroul de servicii, ar putea fi util să explorați diferențele dintre un birou de asistență și un birou de servicii. Acest articol vă va ajuta să înțelegeți care dintre ele este mai potrivit pentru nevoile dvs. De asemenea, aflați mai multe despre rolul unui manager de servicii pentru clienți și cum poate acesta să îmbunătățească experiența clienților. Dacă doriți să optimizați experiența de autoservire a clienților, considerați utilizarea unui software de Întrebări Frecvente, care poate reduce întrebările repetitive și crește satisfacția clienților. Nu în ultimul rând, explorați cum un birou de servicii IT poate sprijini funcționarea eficientă a afacerii dvs. prin gestionarea cerințelor tehnice.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.