Ce este un serviciu de identificare a numărului format?
Serviciul de identificare a numărului apelat (cunoscut și sub denumirea de DNIS) este un serviciu de telecomunicații vândut companiilor, care le permite să stabilească ce număr a apelat un client pentru a ajunge la ele. Pentru a permite serviciul DNIS, compania de telefon trimite un număr DNIS către rețeaua de telefonie, înainte de a conecta apelul. Numărul DNIS, care reprezintă în mod obișnuit o secvență de 4 până la 10 cifre, este apoi utilizat pentru a direcționa în mod eficient apelurile primite de clienți pentru a realiza un serviciu telefonic, eficient, furnizat de o companie.
Datele DNIS sunt rareori folosite singure. Împreună cu alte caracteristici de identificare a apelurilor, serviciul de identificare a numărului apelat găsește o utilizare largă în companiile cu numere separate pentru locații diferite sau linii de produse diverse. Atunci când este utilizat cu numere gratuite, sistemul de telefonie corporativă primește un apel primit de la clienți și îl direcționează către un departament adecvat sau către un anumit IVR (Răspuns Vocal Interactiv) meniu bazat pe informațiile DNIS. Acest lucru este deosebit de util pentru centrele de apel cu volume de apeluri primite de obicei ridicate.
Cum funcționează serviciul de identificare a numărului format?
În termeni tehnici, serviciul de identificare a numărului apelat funcționează prin transmiterea cifrelor DTMF (ton-dual frecvență-multiplă) către unitatea de procesare. Un mecanism special va decoda „semnalele” și fie le va afișa, fie le va pune la dispoziția aplicației de procesare a apelurilor la capătul receptorului. ACD (distribuția automată a apelurilor) se află în centrul rutei omnicanale și utilizează DNIS ca mecanism principal de dirijare a apelurilor. În practică, înseamnă că atunci când clienții apelează centrul de apel al organizației folosind unul dintre numerele de telefon, ale software-ului centrului de apel care poate utiliza dirijarea DNIS pentru a direcționa acele apeluri telefonice primite către departamentele, agenții corecți sau declanș#nd diferite scripturi IVR.
Built-in call center with awesome features
Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.
În general, DNIS asigură un proces eficient pentru comunicațiile telefonice cu clienții și ajută organizațiile să ofere experiențe excepționale ale clienților. În afară de direcționarea apelurilor primite de către client către destinatarul potrivit, acesta poate declanșa și mesaje adecvate pentru apelanți în scripturi IVR personalizate, pe baza numărului de destinație format de apelant. Iată câteva exemple despre modul în care DNIS este utilizat în call center.
- Suport pentru mai multe linii de produse
Un centru de apel poate furniza diferite numere gratuite pentru fiecare linie de produse pe care o acceptă. DNIS ajută la distincția dintre aceste linii și joacă adecvat scriputir IVR sau direcționează apelurile de intrare către grupurile de agenți cu seturi de abilități potrivite.
- Asistență pentru clienți multilingvă
Un centru de apel care gestionează mai multe locații geografice poate oferi diferite numere gratuite pentru fiecare limbă acceptată. Datele DNIS sunt utilizate pentru a direcționa apelurile telefonice ale clienților către agenții potriviți pe baza cerințelor lingvistice.
- Suport multi-client de către un singur agent
Dacă un singur agent de call center este atribuit gestionării mai multor conturi pentru client sau mai multor linii de produse dintr-un singur cont, DNIS poate fi folosit pentru a clasifica scopul apelului și pentru a ajuta agentul să ofere asistență eficientă.
- Îmbunătățirea valorilor centrului de apelare
DNIS ajută la îmbunătățirea unora dintre cele mai critice valori ale centrului de apel , cum ar fi ratele pentru rezoluția primului apel, performanța agentului și scorurile de satisfacție a clienților prin dirijarea exactă a apelurilor.
- Operațiuni simplificate ale centrului de apeluri
DNIS joacă un rol cheie în raționalizarea operațiunilor din call center. De exemplu, pe baza informațiilor despre DNIS, serverul centrului de apel poate decide dacă un apel primit ar trebui să fie primordial și conectat la un agent sau grup de agenți corespunzător sau direcționat către un anumit meniu de autoservire IVR.
Care este diferența dintre serviciul de identificare a numărului format (DNIS) și identificarea automată a numărului (ANI)?
ANI (Identificarea automată a numărului) este o funcție de telecomunicații care oferă destinatarului apelului telefonic numărul inițial al apelantului. Pentru a elimina nevoia de operatorii de telefonie pentru a solicita manual numărul apelantului pentru un apel cu taxă, AT & T a creat ANI în scopul facturării interne pe distanțe lungi.
Serviciul de identificare a numărului apelat (DNIS) și identificarea automată a numărului (ANI) sunt ambele caracteristici ale rețelei de telecomunicații – concepute pentru a oferi destinatarului unui apel telefonic mai multe informații despre conexiunea primită.
În timp ce DNIS identifică numărul pe care l-a efectuat apelnatul, ANI afișează numărul de telefon care configurează conexiunea. Prin urmare, DNIS și ANI diferă dacă furnizează destinatarului numărul de destinație inițial format sau numărul de telefon sursă.
Call and respond
Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
Ce este serviciul de identificare a numărului format?
Identificarea numărului format service (DNIS) este un serviciu oferit de furnizorii de telecomunicații care ajută receptorul de apeluri să identifice numărulapelantului sunat. Centrele de apeluri care au volume de apeluri de intrare ridicate și linii multiple care sunt în curs de intrare, sunt consumatorii țintă ai serviciilor DNIS. DNIS acceptă apelulcentrul software într-o apelare eficientăde dirijare și procesele de gestionare a apelurilor. De asemenea, determină ce script IVR trebuie declanșat pe baza numărului format de apelant.
Cum funcționează serviciul de identificare a numărului format?
DNIS funcționează prin transmiterea multi-frecvenței cu două tonuri digits (de obicei 4-10digits) ca apelantul sunat de către client prin sistemul telefonic în timpul configurării apelului. Aceste date sunt apoi utilizate pentru apeluri de intrare eficiente de dirijare și permite direct transmitereaapelantului către agentul adecvat sau grupul de agenți. De exemplu, un centru de apeluri poate furniza mai multe numere gratuite pentru diferite linii de producție sausuportmultilingv pentru clienți. DNIS se asigură că apelanții vor fi direcționați către agenții cei mai potriviți pentru a le satisface nevoile.
Care este diferența dintre serviciul de identificare a numărului format și ID-ul apelantului?
Identificarea numărului format service (DNIS) șiApelantul ID - care este oarecum similar cu identificarea automatăa numărului (ANI) - sunt destinate să furnizezenumărul de telefon al destinatarului cutelefonul actual al numărului apelului primit când acesta este configurat. Dar DNIS este conceput pentru a oferi destinatarului apelului original destinația numărului. În același timp, Apelantul ID-ul furnizează numărul originalal acestuia (along with the numeledacă acesta este valabil.
După ce ai aflat mai multe despre serviciul de identificare a numărului apelat, te poți întreba ce este un serviciu de identificare a numărului format. Aici vei descoperi cum acest serviciu îți poate aduce beneficii în gestionarea apelurilor tale.
Dacă vrei să știi cum funcționează serviciul de identificare a numărului format, vei găsi o explicație detaliată. Această informație te va ajuta să înțelegi mai bine tehnologia din spatele procesului.
Pentru a clarifica care este diferența dintre serviciul de identificare a numărului format (DNIS) și identificarea automată a numărului (ANI), poți citi acest articol. Acest lucru te va ajuta să alegi serviciul potrivit pentru nevoile tale.
Dacă ai întrebări frecvente legate de acest subiect, secțiunea Frequently Asked Questions îți poate oferi rapid răspunsurile de care ai nevoie. Este o resursă utilă pentru a rezolva orice neclarități.
În plus, dacă dorești să îmbunătățești serviciul tău de relații cu clienții, acest articol îți va oferi sfaturi practice și strategii eficiente. Aplicarea acestor sugestii poate face o diferență semnificativă în experiența clienților tăi.
Descoperiți cum să gestionați eficient volumul ridicat de apeluri în centrele de apeluri pentru a îmbunătăți satisfacția clienților și a reduce costurile. Aflați despre soluții precum canale suplimentare de asistență, optimizarea IVR și analiza datelor pentru a face față provocărilor. Vizitați pagina pentru tactici esențiale și îmbunătățiți-vă serviciile cu LiveAgent!
Descoperiți avantajele înregistrării apelurilor VoIP cu LiveAgent! Îmbunătățiți formarea angajaților, calitatea serviciilor și campaniile de marketing prin înregistrări manuale sau automate. Aflați cum să configurați procesul și să utilizați eficient aceste date pentru afacerea dvs. Vizitați pagina pentru a transforma comunicarea cu clienții!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!